نماینده ولی فقیه در خوزستان: دشمن از ترس قوی تر شدن ایران اسلامی، دانشگاه‌های را مورد هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه در خوزستان: دشمن از ترس قوی تر شدن ایران اسلامی، دانشگاه‌های را مورد هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن دانشگاه‌های کشور ما را هدف قرار داده تا با استفاده از توطئه‌های خود نسل دانش آموخته ما را گمراه کند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد امروز در آیین تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس برای ایجاد امنیت و دفاع از کشور جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: دانشمندان و مغزهای متفکر ایران از همین دانشگاه‌ها پرورش یافته‌اند و دشمن از ترس قوی تر شدن ایران اسلامی، دانشگاه‌های را مورد هدف قرار داده تا از این فرصت استفاده کند و به دنبال توطئه باشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و نظامی از جمله پرتاب ماهواره به فضا، و تولید و ساخت موشک‌های نقطه زن ادامه داد: اگر کشور در این ۴۰ سال گذشته عمر انقلاب اسلامی، رشد و تعالی داشته، به دلیل وجود همین دانشگاه و دانشگاهیان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: دشمن با تحریک جوانان و حضور آنها در خیابان‌ها به دنبال این است که اقتدار ایران را مورد هدف قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه جوانان ایرانی آگاه و توانمند هستند، ادامه داد: دشمنان نظام با تحریم دارو و واکسن نتوانستند به کشور ضربه بزنند زیرا جوانان و دانشمندان ایرانی با توانایی خود توانستند واکسن و دارو را خود تولید کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با ایران قدرتمند مشکل دارد، افزود: ایران از ذخایر سرشاری برخوردار است، اگر امروز در اروپا علم رشد می‌کند منشا آن ایران بوده و دشمنان به دنبال این هستند تا نگذارند کشور به قدرت برسد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: دشمن ۴۰ سال است نتوانسته در فضای حقیقی کاری انجام دهد و به همین دلیل به دنبال استفاده از فضای مجازی افتاده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین