هشدار به بیماران تنفسی در پی نخستین بارش پاییزی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: باتوجه به شرایط آلاینده‌های استان، پس از بارش نخستین باران پائیزی، بیماران تنفسی در خانه بمانند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حبیب حی بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: از یک ماه قبل با پیک عفونت‌های حاد تنفسی شامل بیماری کرونا و آنفلوآنزا در سطح استان مواجه بودیم و خدمات مطلوبی به هم استانی‌ها ارائه شد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی استان، وضعیت آلاینده‌های محیطی به عفونت‌های تنفسی اضافه شده است لذا به همه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه اعلام آماده باش شده تا آمادگی مواجه با مشکلات تنفسی ناشی از اولین بارش پاییزی را داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به همه بیمارستان‌ها اعلام کردیم در این شرایط خاص اکسیژن، تجهیزات مورد نیاز و دارو در دسترس داشته باشند.

وی ادامه داد: توانایی بیمارستان‌ها بی‌نهایت نیست لذا از افرادی که سابقه مشکلات تنفسی دارند درخواست می‌شود به هنگام نخستین بارش پاییزی از منزل خارج نشوند تا تعداد بیماران ورودی به بیمارستان‌ها از سطح ارائه خدمت افزایش پیدا نکند و بتوان خدمت شایسته‌ای به آن‌ها ارائه کرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین