رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور : خوزستان پایتخت موکب‌داری است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور :  خوزستان پایتخت موکب‌داری است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه خوزستان دریچه فرود مکتب اهل بیت علیهم السلام است، گفت:خوزستان پایتخت موکب‌داری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در اختتامیه سوگواره پایتخت موکب‌ها اظهار داشت: ظرفیت زیارت سیدالشهدا علیه السلام بی‌بدیل است و یک گام برداشتن در مسیر کربلا ثواب یک حج مقبول‌ است و همه اینها جهت لقای‌ خداوند می‌باشد.

ایشان با اشاره به اینکه از کجا بدانیم زیارت ما چقدر تاثیر گذار بوده، افزود: مهمترین رسالت ما این است که بتوانیم در مسیری که زائران حرکت می‌کند، عرفان به حق را افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مواکب، روحانیون و مبلغین ما بستری جهت برپایی نماز ایجاد و در مسیر فرهنگی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پایان با اشاره به رفتن قریب به ۴میلیونی زائران به کربلا گفت: باید از الان جهت فراهم ساختن زیرساخت‌ها برنامه ریزی کنیم به دلیل اینکه قطعا سال آینده جمعیت بیشتری مشرف می‌شوند. همچنین ایجاد امنیت پس از اربعین حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای افتخار به خوزستان یک عالمه دلیل وجود دارد و خوزستان دریچه فرود مکتب اهل بیت علیهم السلام است.

وی با اشاره به جلوه‌های زیاد در استان خوزستان افزود: وجود علما در طول تاریخ و شهیدانی که تقدیم اسلام کردند از جمله جلوه‌های استان و اکنون جلوه پایتخت موکب‌داری است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بنده برای تشکر و قدردانی از موکب‌داران که این حقیقت نورانی را روایت می‌کنند، آمدم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، آیت‌الله موسوی جزایری نیز در این سوگواره گفت: دست همه موکب‌داران را می‌بوسم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین