معاون استاندار خوزستان : شهردار جدید آبادان مبارزه با فساد و استفاده بهینه و صحیح از نیروها را در دستور کار قرار دهد

معاون استاندار خوزستان : شهردار جديد آبادان مبارزه با فساد و استفاده بهینه و صحیح از نیروها را در دستور کار قرار دهد

رئیس شورای شهر آبادان گفت: برای انتخاب یاسین کاوه پور تمامی جوانب در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، محمد دریس در آئین تودیع و معارفه شهردار جدید آبادان، اظهار کرد: پس از حادثه تلخ ودردناک متروپل که حاصل عدم رعایت قانون در ادوار گذشته بود، اعضای شورای اسلامی شهر آبادان به این نتیجه رسیدند که برای رفعمحرومیت و تبعیض و خدمات رسانی مناسب به مردم شریف و باغیرت این منطقه به سراغ یک شهردار جوان، متخصص، با انگیزه، متدینو جهادی بروند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، به بررسی سوابق و رزومه کاندیداهای تصدی مدیریت شهری آبادان اشاره کرد و افزود: پس ازدریافت سوابق و برنامه های کانداهای تصدی شهرداری آبادان و مشورت با متخصصین و کارشناسان خبره و دلسوزان شهر، شورایاسلامی شهر آبادان به این نتیجه رسید که یاسین کاوه پور به دلیل داشتن برنامه های مدون، شفاف، زمان بندی شده و قابل اجرا گزینهمناسبی برای این منصب است و ایشان را با اکثریت آرا به عنوان شهردار آبادان انتخاب نمود.

وی دلیل اصلی عقب ماندگی و اتفاقات تلخ آبادان را عدم وجود روحیه جهادی و انقلابی در مدیریت ها دانست و تاکید کرد: انتظار میرود با حضور شهردار جدید و تلاش شبانه روزی ایشان و مجموعه پرسنل زحمتکش و شریف شهرداری آبادان و با حمایت های اعضایشورای اسلامی این شهر که متشکل از جوانان انقلابی، جهادی و متدین است شاهد تحول، پیشرفت و آبادانی شهرمان و از همه مهمترموجب رضایمندی مردم شریف این شهر باشیم.

*آبادان به گردن نظام حق دارد و این شهر دیگر تحمل دعواهای سیاسی را ندارد

امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: مسئولیت امانتی است که بر عهده مدیران گذاشته شده است و مدیران با خدمت به مردم بایدامانت دار و راستگو باشند تا مردم به آنها اعتماد کنند.

حجت الاسلام عبدالنبی غبیشاوی افزود: آبادان به گردن نظام حق دارد و این شهر دیگر تحمل دعواهای سیاسی را ندارد.

وی وضعیت شهر آبادان و زیرساخت هایی نظیر آسفالت، خدمات و مبلمان شهری را بحرانی و نگران کننده توصیف کرد و گفت: دشمنبر روی کاستی های آبادان برنامه ریزی کرده و همه باید کمک کنند تا وضعیت شهر بهتر شود.

*شهردار جدید آبادان مبارزه با فساد و استفاده بهینه و صحیح از نیروها را در دستور کار قرار دهد

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: برنامه ریزی برای ارتقای سطح رضایتمندی و ارائه خدمات مناسب به مردم یکیاز اولویت های شهرداری آبادان باشد.

احسان عباسپور افزود: شهردار جدید آبادان بر اساس برنامه ارائه شده به شورا انتخاب شده و اعضای شورا باید کنار وی باشند.

وی بیان کرد: دکتر کاوه پور از جوانان انقلابی، جهادی و متخصص در امور شهرداری است و باید ایشان مبارزه با فساد و استفادهبهینه و صحیح از نیروها را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس شورای تامین شهرستان آبادان اظهار داشت: آبادان شهر اولین ها است که متاسفانه جنگ تحمیلی بسیاری از زیرساخت های آنرا از بین برد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: پتانسیل بالا در شهر آبادان برای بازگشت به آنچه قبل از جنگ تحمیلی بوده وجود دارد که با برنامه ریزیمناسب می توان کاستی های موجود را برطرف کرد.

*هیچ قصوری در بحث خدمات رسانی به مردم پذیرفتنی نیست

شهردار جدید آبادان گفت: آبادان برای اجرای پروژه های عمرانی به شهر کارگاهی تبدیل خواهد شد.

کاوه پور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان، شهدای ٨ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و به ویژه سردار دلهاسپهد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که این توفیق را به من داد تا بتوانم در سنگر خدمات رسانی به مردمشریف، نجیب و فهیم آبادان خدمت کنم و در راستای فرمایش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که کار کردن درآبادان ثواب شهادت دارد، بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

شهردار آبادان با تقدیر از حسن نظر و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر، افزود: از سخنان و بیانات شیوا و کاربردی امامجمعه محترم و فرماندار انقلابی و جهادی آبادان تشکر نمود و عنوان کرد: این فرمایش ها را نصب العین قرار داده و چراغ راه ما برایپیشرفت و آبادانی این شهر خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم در طول مسیر خدمت به مردم، مسئولین شهری، استانی و کشوری حمایت های خود را همچنان ادامه داده تابتوانیم در این راه موفق باشیم.

یاسین کاوه پور خاطر نشان کرد: تقدیر و تشکر ویژه دارم از وزیر محترم کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور که بادقت نظر ویژه و حساسیت بالا در خصوص شهرداری آبادان تصمیم گرفتند و به اینجانب اعتماد نموده تا با نیروی جوانی، تخصص وتجربه چندین ساله در شهرداری کلانشهر بتوانم خدمات ارزنده ای را در شهر آبادان به ارمغان آوریم.

کاوه پور به سخنان معظم رهبر انقلاب در خصوص نحوه خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع نیز اشاره کرد و خطاب بهمدیران و مسئولین شهرداری آبادان، اظهار داشت: در بحث خدمات رسانی به مردم هیچ قصوری پذیرفتنی نیست و امید است با کارشبانه روزی و تکریم ارباب رجوع رضایت شهروندان را کسب کنیم.

شهردار آبادان گفت: در راستای تکریم پرسنل و کارگران زحمتکش شهرداری آبادان از امروز به بعد حقوق مدیران و مسئولین شهرداریپس از پرداخت حقوق کارگران و کارکنان واریز خواهد شد.

وی اصلاح ساختاری و شاکله سازمانی شهرداری آبادان را یکی دیگر از اولویت ها خواند و تاکید کرد: وضعیت فعلی خدمات شهریشهر آبادان در شان شهروندان شریف نیست و در کارهای خدماتی و عمرانی نیز با برنامه ریزی و همفکری اعضای شورای شهر برنامههایی را در ۳ فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تهیه و تنظیم کرده ایم تا بتوانیم تا پایان دوره این شورا خدمات رسانی را بهبودبخشیده و شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل کنیم.

*آمادگی همکاری همه جانبه مجموعه سپاه و بسیج با شهرداری برای ارتقای خدمات به مردم

در پایان مراسم، سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج وتبریک به شهردار جدید آبادان، اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج همواره در کنار همه دستگاه ها بوده و آماده همکاری همه جانبه باشهرداری در ارتقای خدمات آن دستگاه به مردم ولایتمدار و فهیم آبادان نیز می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، افزود: در شهرداری آبادان ظرفیت و پتانسیل های بسیار فراوان و خوبی وجود دارد و مردم نیزگرچه شایسته بهترین ها هستند ولی توقع بسیار زیادی از شهرداری در کوتاه مدت ندارند و شهرداری می تواند در کوتاه مدت برنامههای خوبی را انجام داده و رضایتمندی و امید را در دل مردم تقویت کند.

سرهنگ احمدی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان خواست تا به شهردار جدید کمک کنند و به او فرصت خدمت دهند و یاد آور شد: از ۹ عضو شورای اسلامی شهر آبادان که همگی متفق القول برای تائید و صدور حکم شهردار جدید پا فشاری کردند، انتظار می رود درعین حفظ نقش مشورتی و نظارتی خود، ایشان را در ادامه راه همراهی و کمک کنند تا در مسئولیت و پیاده سازی برنامه های عملیاتیبتواند بخوبی عمل نموده و ثمره آن را همه شهروندان عزیز ببینند.

وی تاکید کرد: باتوجه به مشکلات و معضلات موجود شهر آبادان، همه باید کمک کنیم تا آنها را با ظرفیت ها و پنانسیل های شهرستان کهکم هم نیستند،حل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مجاهدانه و شبانه روزی و نیز همراهیمسئولین دستگاه های مختلف، مشکلات و معضلات اصلی شهر آبادان بویژه در حوزه خدمات شهری حل شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار جدید آبادان با حضور امام جمعه آبادان، معاون استاندار خوزستان، فرمانده ناحیه مقاومتبسیج سپاه آبادان، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان محلی و خبرنگاران در ساختمان فرمانداری آبادان معارفه شد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین