نماینده مردم اهواز در گفت و گو با نسیم خوزستان مطرح کرد : آمار بیکاری واقعیت دارد یا ادعای ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی استاندار خوزستان !؟

نماينده مردم اهواز در گفت و گو با نسيم خوزستان مطرح كرد :  آمار بیکاری واقعیت دارد یا ادعاي ايجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی استاندار خوزستان !؟

نماینده مردم اهواز گفت: عدم ابلاغ رای پرونده‌های ماده ۵ توسط استاندار خوزستان و معطل کردن مردم، شیوه صحیح مدیریت نیست!

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره عدم ابلاغ پرونده‌های ماده ۵ توسط استانداری خوزستان گفت: یکی از موضوعات مهم توجه به مشکلات مردم است. زمانی که مدیری، مسئولتی را می‌پذیرد باید به امورات شهروندان با حفظ شرایط قانونی و دستورات بالادست‌ها، توجه کند.

وی با بیان اینکه، در ماده ۵، اراضی‌ مردم تعیین تکلیف می‌شوند، افزود: در خوزستان به جای اینکه خدمات لازم را در شهرهای کوچک ارائه دهیم و از حاشیه‌نشینی مردم جلوگیری کنیم شاهد عدم ابلاغ پرونده ماده ۵ در استان هستیم.

نماینده مردم اهواز گفت: استاندار خوزستان و اعضا اگر جایی تخلف صورت گرفته با شهامت به دستگاه مربوطه پرونده را ارجاع دهند، عدم ابلاغ پرونده‌های ماده ۵ در حقیقت معطل کردن و سردرگمی مردم است و این شیوه مدیریت صحیح نیست.

یوسفی در ادامه با اشاره به عقب‌ماندگی حقوق پرسنل بیمارستان شیخ کرمی اهواز نیز گفت: با توجه به مشکلاتی که میان کمیته امداد و بنیاد شهید کشور صورت گرفته حقوق کادر درمان به مدت ۴ ماه تاخیر داشته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان شیخ کرمی به مردم کم برخوردار ارائه خدمات می‌دهد، افزود: با توجه به مکاتباتی که صورت گرفت ۲۰ میلیارد تومان جهت پرداخت حقوق عقب مانده پرسنل بیمارستان پرداخت شد.

نماینده مردم اهواز با اشاره به ادعای استاندار خوزستان مبنی بر ایجاد ۴۵ هزار شغل در استان گفت: از استاندار می‌خواهیم که لیستی از ایجاد شغل‌ها را به تفکیک شهرستان‌ها ارائه دهد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، یوسفی در پایان تصریح کرد: آیا آمار بیکاری و تجمع جوانان در دفاتر بزرگان استان خوزستان واقعیت دارد یا ۴۵ هزار فرصت شغلی استاندار!

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین