نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : حسینی محراب توان نجات خوزستان را دارد

نماينده مردم اهواز در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان :  حسيني محراب توان نجات خوزستان را دارد

نماینده مردم اهواز گفت: آقای حسینی محراب با توجه به سوابق کشوری و استانی به ویژه نگاه اقتصادی می تواند خوزستان را که درگیر چالش هایی از قبیل اشتغال جوانان، مدیریت منابع در حوزه‌های مختلف است، نجات دهد.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه خوزستان پهناور باظرفیت بالا و داشته‌های زیاد است، در شاخص‌های اصلی کشور نقش ایفا می‌کند.

وی افزود: لازم است استاندار خوزستان با مدیریت کشوری، اندوخته ها و تجارب اجرایی و اقتصادی باشد به همین دلیل آقای حسینی محراب با توجه به سوابق کشوری و استانی به ویژه نگاه اقتصادی می تواند خوزستان را که درگیر چالش هایی از قبیل اشتغال جوانان، مدیریت منابع در حوزه‌های مختلف است، نجات دهد.

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه این تغییر را به فال نیک می‌گیریم، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و برنامه‌های دولت سیزدهم در خوزستان، استاندار جدید می‌تواند این برنامه را به فعل برساند و فرصت‌ها را جهت رفع مشکل به کار گیرد.

وی تاکید کرد: استاندار قطعا به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند و در برطرف کردن چالش ها به عزم ملی نیاز است و در این راستا به کمک ویژه هیات دولت، ظرفیت نمایندگان مجلس درخبرگان رهبری و شورای اسلامی نیاز دارد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حسینی در پایان عنوان کرد: با توجه به برنامه هفتم توسعه و اعتباراتی که پیش بینی می‌شود، قطعا در این برهه می‌تواند گره گشای مشکلات باشد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین