مشاور وزیر آموزش و پرورش در اهواز : آزمون استخدامی “ماده ۲۸” قبل از پایان سال برگزار می شود

مشاور وزیر آموزش و پرورش در اهواز : آزمون استخدامی

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: متغیرهایی نظیر تخصص و تعهد عملکردیدر انتخاب مصاحبه گران برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند ماه جاری مدنظر است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین حمید نیکزاد در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورشاستان خوزستان با اشاره به نقش نیروی انسانی در ایجاد تحول بیان کرد: اسفندماه سال جاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزارمی‌شود و در قالب این آزمون ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

وی با بیان اینکه شاخص های کیفی و عملکردی با برگزاری این آزمون در حوزه نیروی انسانی رشد خواهند داشت، ادامه داد: تغییراتتحولی در حوزه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش کشور داشته‌ایم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: محتوای منابع آزمون استخدامی ماده ۲۸ شاهد تغییراتی خواهد بود همچنین ضریب اهمیتمصاحبه نسبت به آزمون افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: گزینش و انتخاب بهترین افراد برای حرفه معلمی امری مهم و ضروری است و در آزمون جدید این وزارتخانه پایش استخداممعلم با دقت هر چه بیشتر انجام خواهد شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد گفت: شبکه سازی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی باید بهصورت ویژه مورد توجه متولیان حوزه تعلیم و تربیت قرار گیرد و این مهم باید با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین دنبال شود.

قابل ذکر است ٧٠ هزار نیروی فرهنگی در آموزش و پرورش خوزستان فعالیت دارند.

درباره نویسنده

7476مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین