محمد سادات ابراهیمی : انبار اموال تملیکی با مساحت ۱۴ هزار مترمربع در خوزستان خریداری شد

محمد سادات ابراهیمی : انبار اموال تملیکی با مساحت ۱۴ هزار مترمربع در خوزستان خریداری شد

معاون هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی کشور گفت: یکی از بزرگترین انبارهای اموال تملیکی کشور به مساحت ۱۴ هزارمترمربع با چهار سوله در دولت سیزدهم و با حمایت وزیر اقتصاد و دارایی برای نگهداری کالاهای اموال تملیکی در خوزستان خریداریشده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد سادات ابراهیمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای اموال تملیکی در اهواز بیان کرد: خریداری این سوله در سطح کشور بسیار قابل توجه است چراکه استان خوزستان جزو استان‌های مورد هدف این سازمان است.

وی حفظ بیت المال و امانتداری از اموال مردم را از وظایف سازمان اموال تملیکی دانست و افزود: هیات عالی نظارت براساس ماده ۲۳قانون تاسیس این سازمان، ماموریت نظارت بر عملکرد آن را به عهده دارد.

سادات ابراهیمی گفت: برای مدیریت هرچه بیشتر و بهتر اموال تملیکی در خوزستان نیازمند حمایت استاندار هستیم تا در کنار مدیریتاین اموال، امانتدار خوبی برای بیت المال باشیم.

نماینده قوه قضاییه و حاکم شرع سازمان اموال تملیکی کشور نیز در این بازدید اظهار کرد: امروز نشستی با رییس کل دادگستریاستان خوزستان، دادستان مرکز استان و سایر اعضای کارگروه در محل دادگستری خوزستان خواهیم داشت.

عباس پوریانی ادامه داد: از روز گذشته که به استان خوزستان سفر کرده ایم از انبارهای اداره کل گمرک و بنادر بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و همچنین انبارهای شهرستان اهواز به صورت میدانی بازدید صورت گرفته که نقاط قوت و ضعف این بازدیدها در جلسهکارگروه مذکور (دادگستری خوزستان) جمع بندی و در مورد آنها تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، براساس تاکید رییس قوه قضاییه درخصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهایسازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۲ فقره حراج کالای موجود در انبارهای خوزستان برگزار شد که در فقره نخست هشتمیلیارد ریال و در مرحله دوم ۳۳ میلیارد ریال کالا به فروش رفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین