اماکن اشاعه بی‌حجابی، پلمب و توقیف می شوند؛ دستور انقلابی دادستان خوزستان برای برخورد با بدحجابان

اماکن اشاعه بی‌حجابی، پلمب و توقیف مي شوند؛ دستور انقلابي دادستان خوزستان براي برخورد با بدحجابان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایتنکنند صادر شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی وجرائم منافی عفت عمومی خبر داد و اظهار کرد: عدم رعایت حجاب، «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.

وی افزود: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده و با مسئولینی که به وظیفهقانونی خود در حوزه‌های مختلف عمل نکنند به عنوان ترک فعل برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: اماکنی که مقررات را رعایت نکنند پلمب خواهند شد و با توجه به ورود مسافراننوروزی و راهیان نور به استان، این موضوع در ایام پایان سال، نوروز و ماه مبارک رمضان، مورد تاکید جدی این دادستانی قرار دارد.


وی ادامه داد: هرگونه برنامه فرهنگی در این ایام باید توسط اداره ارشاد اسلامی مورد تایید قرارگیرد. در اماکن عمومی واحد اماکنمکلف به برخورد جدی با متخلفان است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، جعفری چگنی تصریح کرد: اماکن و مغازه‌ها و وسیله نقلیه مورد استفاده که سبب نشر و اشاعهبی‌حجابی شوند پلمب و توقیف خواهند شد.

منبع : فارس

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین