پور موسوی در جلسه برکناری شهردار : دیتا سنتر شهرداری اهواز هک شده و از میزان اطلاعات دستکاری شده اطلاعی نداریم

پور موسوي در جلسه بركناري شهردار :  ديتا سنتر شهرداري اهواز هك شده و از ميزان اطلاعات دستكاري شده اطلاعي نداريم

پور موسوی در جلسه برکناری شهردار گفت:دیتا سنتر شهرداری اهواز هک شده و از میزان اطلاعات دستکاری شده اطلاعی نداریم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در پنجمین جلسه شورای شهر اهواز در خصوص عزل شهردار اهواز محمد علی پور موسوی گفت: یکی از دوستان در شهرداری اعلام کرد که سخت افزار خارجی به اشتباه به سیستم نصب شده و هک شدن اطلاعات شهرداری را فراهم آورده است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز توضیح داد: اما تاکنون گزارشی رسمی مبنی بر اینکه چه میزان از اطلاعات شهرداری دستکاری شده به دست ما نرسیده است.

پور موسوی عنوان کرد: حتما از شهرداری می‌خواهیم که اگر گزارشی در دست دارند به شورا ارائه دهند تا این موضوع بررسی شود.

سید محمدجواد رضوی نیز در جلسه با اشاره به موضوع هک شدن دیتا سنتر شهرداری اهواز اظهار داشت: با توجه به اینکه دیتا سنتر شهرداری هک شده و تاکنون گزارشی مبنی بر هک شدن و اینکه چه میزان اطلاعات به سرقت رفته به شورای شهر داده نشده است، دوستانی که ادعای شفافیت دارند این موضوع را شفاف کنند و گزارش دهند چه زمانی اتفاق افتاده؟ آیا این هک شدن عمدی یا سهوی بوده؟ چرا اقدامات حفاظتی پیش بینی نشده است ؟

عضو شورای شهر اهواز افزود: در صورت اینکه اطلاعات شهرداری کپی برداریی شده، اکنون چه اقداماتی صورت گرفته که دیگر این اتفاق تکرار نشود؟!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عدم حضور آقایان سیاوش محمودی، شیشه گری، دغاغله، هاشم پور و زارع زاده مانع برگزاری جلسه امروز شورای شهر اهواز شد.

 

برچسب :

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین