روزنامه نسیم خوزستان از خوشحالی میهن دوستان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» گزارش می دهد؛ رژیم کودک کش صهیونیستی و هم‌پیمانانش به دست ارتش قدرتمند اسلام خوار و تحقیر شدند

روزنامه نسیم خوزستان از خوشحالی میهن دوستان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» گزارش می دهد؛   رژیم کودک کش صهیونیستی و هم‌پیمانانش به دست ارتش قدرتمند اسلام خوار و تحقیر شدند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی، نشان از اقتدار و قدرت کشور عزیزمان ایران است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی، نشان از اقتدار و قدرت کشور عزیزمان ایران است.

ایران با بزرگترین حمله پهپادی و موشکی دنیا قدرت خود را به دشمنان نشان داد و موجب خوشحالی میلیونها نفر در سراسر جهان شد.

البته دشمنان بدانند این حمله تنها حمله تنبیهی بیش نبود و اگر کشوری بخواهد پای خود را فراتر از حد و مرز ایران بگذارد، با پاسخی سنگین و بازدارنده مواجه خواهد شد.

شب گذشته مردم مظلوم غزه حمله ایران به اسرائیل غاصب را در مسجد الاقصی جشن گرفتند و شب آرامی را گذراندند. همچنین مردم بسیاری از کشورها با انتشار ویدئو کلیپ‌هایی خوشحالی خود را با مردم غزه شریک شدند.

علی بویری از ایذه به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان در خصوص پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به شرارت های رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: از زمانی که خبر حمله مستقیم ایران به اسرائیل را شنیدم بسیار خوشحال شدم و از ایرانی بودن خودم می بالم.

بویری افزود: شاید ۹۰ درصد مردم ایران بیش از ۳۰ ساله که منتظر پاسخ ایران به شرارت های اسرائیل هستند و الحمدالله این اتفاق افتاد و دل مردم شاد شد.

نعیمه جنامی به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان نیز در این خصوص اظهار داشت: مردم خوزستان و ایران و جبهه حق علیه باطل از خبر موشک باران اسرائیل به طور بی سابقه ای خوشحال شدند.

خانم جنامی ادامه داد: رژیم کودک کشی که این همه ادعای قدرت نظامی و … می کرد توسط ارتش اسلام خوار و تحقیر شد تا به همگان ثابت شود همیشه اسلام پیروز است و جبهه کفر پوشالی بازنده.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان یک زن عرب خوزستانی افتخار می کنم در کشور قدرتمند ایران به دنیا آمده ام که همه آزادی خواهان جهان به قدرت و اقتدار آن افتخار می کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، هیچ میهن دوست و ایرانی وجود ندارد که بعد از شنیدن خبر موشک باران رژیم صهیونیستی خوشحال نشده باشد و این عملیات بزرگ و غرور آفرین خط بطلانی بر یاوه گویی ها و تبلیغات گسترده رژیم کودک کش اسرائیل بود و قطعا از امروز به بعد ایران و ایرانی بیش از پیش مورد توجه و احترام قرار می گیرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین