وقتی فرماندار برای یک دستمال، قیصریه را به آتش می کشد ؛ معامله بر سر انحلال شورای شهر اهواز

وقتی فرماندار برای یک دستمال، قیصریه را به آتش می کشد ؛  معامله بر سر انحلال شورای شهر اهواز

از آنجایی که شورای اسلامی شهر برگرفته از آرای مردم می‌باشد اگر واقعا لجبازی فرماندار برای ابقای یک مدیر غیربومی منجر به انحلال پارلمان شهری شود و نمایندگان مردم فعلی در مجلس شورای اسلامی و نماینده‌های منتخب در برابر آن سکوت کنند یقیناً مهر مردودی در پیشانی و کارنامه عملکرد آنان زده خواهد شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، تعطیلی شورای شهر اهواز وارد هفتمین ماه خود شد و جلسات آن برای سیزدهمین بار به دلیل حضور نیافتن حامیان شهردار اهواز، به حد نصاب نرسید تا بتوانند اینگونه امینی را بر کرسی مدیریت شهرداری اهواز نگه‌دارند.

با توجه به اینکه این اوضاع موجب هرج و مرج مدیریتی و بی قانونی شده تاکنون استاندار خوزستان و فرماندار اهواز سکوت اختیار کرده و تنها یک بار آن هم اسفند ماه سال گذشته به نفع شهردار غیر بومی خواستار مسکوت ماندن برکناری شهردار تا پایان سال ١۴٠٢ شدند.

اما اکنون فرماندار اهواز پس از سکوت اختیار کردن در برابر عدم تمکین از قانون حامیان شهردار و عدم سلب عضویت برخی از آنان، شنیده‌ها حاکی از این است که فرماندار کلانشهر اهواز برای ابقای شهرداری که رئیس و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان نیز خواستار برکناری وی شدند، قصد انحلال شورای شهر را دارد.

آیا فرماندار اهواز برای نگه داشتن مدیر ناکارآمدی که هیچ گونه عملکرد مثبتی نداشته و صدای تشکیلات جبهه انقلاب اسلامی استان را نیز درآورده، وعده‌ جایگاه بالاتر از فرمانداری اهواز را از سوی وزیر کشور یا معاون اصفهانی آن گرفته که اینگونه دست به اقدامات انتحاری زده است؟

از آنجایی که شورای اسلامی شهر برگرفته از آرای مردم می باشد اگر واقعا لجبازی فرماندار برای ابقای یک مدیر غیربومی منجر به انحلال پارلمان شهری شود و نمایندگان مردم فعلی در مجلس شورای اسلامی و نماینده‌های منتخب در برابر آن سکوت کنند یقیناً مهر مردودی در پیشانی و کارنامه عملکرد آنان زده خواهد شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، گفتن ضرب المثل «برای یک دستمال، قیصریه را به آتش کشیدن» بیانگر عملکرد این روزهای مسئولان استان خوزستان و بالاخص کلانشهر اهواز جهت نگه داشتن مدیران ضعیف، ناکارآمد و غیر بومی است. همانطوری که انحلال شورای سوم اهواز به عنوان شوم ترین اثر ماندگار مسئولان از جمله فرماندار و استان وقت محسوب می شود و این اتفاق در تاریخ اهواز ثبت گردید تکرار آن قطعا برای دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی و انتخابات سال آینده ریاست جمهوری تبعات منفی و جبران ناپذیری خواهد گذاشت و مسئولیت سنگین آن با دولتمردان خواهد بود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1235مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین