نماینده ادوار خوزستان در مجلس شورای اسلامی : خلیلیان به حرمت خون شهدا از استانداری خوزستان استعفا دهد

دکتر سید نظام مولا هویزه ،نماینده ادوار خوزستان در مجلس شورای اسلامی از صادق خلیلیان استاندار خوزستان درخواست کرد که با توجه به عدم کارایی و توانمندی و به حرمت خون شهدای دوران دفاع مقدس ،هرچه سریع تر استعفا دهد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دکترمولا هویزه ،عضو اسبق کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران افزود: تجزیه و تحلیل استاندار خوزستان از مسائل و چالشهای استان غیر صحیح است و طی ۵ ماه گذشته مردم نجیب خوزستان، حتی یک خاطره خوش از مدیریت خلیلیان ندارند.

دکتر سید نظام مولا هویزه ،نماینده ادوار خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت:انتخاب خلیلیان که سابقه ناموفقی در وزارت جهاد کشاورزی داشته و طی ۳ دوره متوالی اخیر در انتخابات ریاست جمهوری بدون برنامه کاندیدا شده و البته عدم تایید صلاحیت مکرر خلیلیان،بیانگر این واقعیت است که حضور او به عنوان استاندار،بر اساس یک اشتباه استراتژیک و محاسبه غلط سیاسی شکل گرفته و زاییده ارتباطات ناصواب بوده است.

مولاهویزه درمان دردها و مرهم آلام مردم نجیب خوزستان را انتخاب یک استاندار شجاع،محبوب،متعهد و انقلابی دانست و تاکید کرد: استان خوزستان علی رغم دارا بودن ثروت‌ها و ظرفیت‌های عظیم، با مشکلات فراوانی مواجه است و مردم شریف خوزستان با نجابت، صبوری و بزرگواری مشکلات را تحمل می کنند.

دکتر سید نظام مولا هویزه در خاتمه خطاب به خلیلیان گفت: شما را انسان متدینی می دانم،لذا به شما توصیه می کنم که بیش از این سبب رنج مردم نجیب خوزستان نشوید و به حرمت خون شهدای والامقام هرچه سریع تر از استانداری خوزستان استعفا دهید.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین