رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت و مرغ اهواز: افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصد قیمت گوشت قرمز

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت و مرغ اهواز از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت قرمز در بازار خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید اصغر حسینی بهارانچی در گفت‌وگو رسانه ای درباره علت افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: علت افزایش قیمت گوشت قرمز صادرات است و با وجود جلوگیری از صادرات گوشت اما گوشت را به صورت قاچاق صادر می‌کنند.

وی افزود: نرخ گوشت سراسری است و از اواسط دی‌ماه به آسانی قیمت آن را افزایش دادند و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند ۱۵۰ تا ۱۵۵ هزار تومان است و نسبت به دو هفته گذشته افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته است.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت و مرغ اهواز با اشاره به قیمت مرغ و تخم‌مرغ گفت: قیمت مرغ در بازار نسبت به دو هفته گذشته تغییری نکرده و در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ ۲۶ هزار و ۵۰۰ تا ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین هر عدد تخم‌مرغ وارداتی ۱۴۰۰ تومان، هر عدد تخم‌مرغ داخلی ۱۷۵۰ تا ۱۸۵۰ تومان قیمت دارد.

حسینی بهارانچی درباره وضعیت بازار ماهی تصریح کرد: ماهی قیمت ثابتی ندارد و انواع ماهی توسط عمده فروشان ماهی قیمت‌گذاری می‌شود. علت این افزایش قیمت‌های اخیر در بازار نیز بارندگی‌ها، وزش باد و سرما و طوفانی بودن دریا و کاهش صید است و به این جهت کمبود ماهی در بازار وجود دارد؛ مثلا ماهی شوریده اکثر روزها در بازار وجود ندارد.

وی درباره کمبود فرآورده‌های دامی در بازار گفت: همه اقلام شامل مرغ، گوشت و تخم‌مرغ به فراوانی در بازار وجود دارند و در این زمینه‌ها کمبودی نداریم. توان خرید مردم در خصوص این اقلام، پایین و بازار راکد است و به این علت کمبودی در بازار وجود ندارد.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین