نماینده مردم اهواز : با آمدن بنی‌تمیم روزهای بهتری برای ورزش خوزستان در پیش است

نماينده مردم اهواز : با آمدن بنی‌تمیم روزهاي بهتري براي ورزش خوزستان در پيش است

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: با حضور مدیریت جدید در راس ورزش خوزستان می‌توانیم روزهای بهتری را برای ورزش خوزستانپیش‌بینی کنیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید کریم حسینی در خصوص آخرین وضعیت ورزش خوزستان، اظهارکرد: با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات وضعیت خوبی را درورزش استان نداشتیم اما با توجه به تحرک و تحول جدیدی که در ورزش خوزستان آغاز شده است، فعلا در ابتدای راه هستیم اما باحضور مدیریت جدید (حمید بنی‌تمیم) در راس ورزش خوزستان که او از بدنه ورزش است و در گذشته ورزشکار بنامی بوده است،می‌توانیم روزهای بهتری را برای ورزش خوزستان پیش‌بینی کنیم که امیدوارم با کمک هیات‌های ورزشی شاهد رونق بیش از پیش دررشته‌های مختلف باشیم. خوزستان همان‌طور که در دوره‌های گذشته ثابت کرده که در اغلب رشته‌ها می‌تواند حرف اول را بزند، امیدوارمدر ادامه نیز با همت مدیریت جدید ورزش خوزستان بتوانیم مانند گذشته کار کنیم.

نماینده مردم اهواز در پایان گفت: در خوزستان با توجه به تنوع قومیت‌ها در حال حاضر بیش از ۲۰ رشته بازی‌های بومی و محلی وجوددارد که در نظر داریم تجهیزات مورد نیاز ورزش‌های بومی محلی را فراهم کنیم تا رونق بیشتری به این رشته‌ها بدهیم.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین