استاندار خوزستان: کلاس های درس باید ۱۰ اردیبهشت‌ماه به اتمام برسند

استاندار خوزستان: كلاس های درس باید ۱۰ اردیبهشت‌ماه به اتمام برسند

استاندار خوزستان با بیان این‌که امکان کاهش ساعت تدریس جزو اختیارات استانی است، گفت: کلاس‌های درس باید ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه به اتمام برسند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، صادق خلیلیان امروز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا، اظهار داشت: در ایام نوروز نیز خوزستان با افزایش ۱۵۰ درصدی تردد، در صدر استان‌های کشور قرار گرفت. کاهش ۳۳ درصدی آمار تصادفات نشان می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی در این زمینه به شکل مطلوب به وظایف خود عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به تراکم سفر و حضور مهمانان نوروزی در خوزستان، افزود: انتظار داشتیم مقداری مراجعات به بیمارستان‌ها افزایش یابد که امیدواریم با اقدامات انجام شده در روزهای آینده، سیر بیماری نزولی شود.

استاندار خوزستان با اشاره به کاهش آمار فوتی‌های کرونا در استان خوزستان در دو هفته اخیر گفت: امیدواریم با ادامه این روند، تعداد فوتی‌ها در خوزستان به صفر برسد.

وی بیان کرد: در سطح کشور مواردی از ابتلا به سرخک مشاهده شده است اما خوشبختانه در خوزستان موردی از ابتلا به سرخک نداشته‌ایم.

خلیلیان با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس افزود: مدارس خوزستان بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش بازگشایی شده‌اند و این روند تدوام خواهد داشت. در این دستورالعمل، رعایت پروتکل بهداشتی باید مد نظر قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه تامین کولر برای خنک کردن کلاس ها در حال انجام است، ادامه داد: در دستورالعمل، در مورد تجمع بیش از حد و فاصله‌گذاری دستوری عنوان نشده اما اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان می‌تواند در این زمینه ابلاغیه‌ای به مدارس داشته باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه امکان کاهش ساعت تدریس جزو اختیارات استانی است، بیان کرد: کلاس‌های درس باید ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه به اتمام برسند و پس از این زمان، دانش‌آموزان تنها برای امتحانات به مدارس می‌روند که این موضوع به خوبی قابل کنترل است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین