نماینده مردم اهواز در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : دولت در حذف یارانه آرد صنعتی اشتباه عمل کرده است

نماينده مردم اهواز در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان :  دولت در حذف یارانه آرد صنعتي اشتباه عمل کرده است

سید کریم حسینی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد، گفت: دولت در خصوص حذف یارانه آرد صنعتی اشتباه عمل کرده و فرآیند صحیحی را طی نکرد است.

 

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، در خصوص حذف یارانه آرد صنعتی اظهار داشت: مذاکرات مختلفی در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس داشتیم و مقرر شد در بودجه ۱۴۰۱ و حذف ارز کالاهایی که مشمول ارز ۴۲۰۰ تومان می شوند، راه‌هایی جایگزین کنند.

وی با بیان اینکه مجلس مخالفت زیادی را با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی انجام داد، افزود: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی موجب شوک بسیار بدی در قیمت های بازار می شود. ابزار نظارتی ما جهت کنترل قیمت ها محدود کننده نیست و شرط ما برای تیم اقتصادی دولت جهت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، حذف ارز بصورت تدریجی است.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت باید قبل از حذف یارانه کالا باید یارانه آن کالا را به صورت کارت اعتباری ارائه دهد و حاوی مبالغی متناسب با یارانه آرد به مردم واگذار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه تاکنون ارائه کارت اعتباری یارانه آرد به مردم داده نشده و دولت در خصوص حذف یارانه آرد صنعتی اشتباه عمل کرده و فرآیند صحیحی را طی نکرد است؛ پرداخت یارانه باید قبل از حذف باشد تا موجب گله مندی مردم نشود.

حسینی در پایان با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد، بیان کرد: روز یکشنبه مجلس برگزار می شود و این موضوع را پیگیری می کنیم.

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین