یک زن سرپرست خانوار خطاب به سید محرومان : نگذارید بیشتر از این شرمنده فرزندانمان شویم

يك زن سرپرست خانوار خطاب به سيد محرومان : نگذاريد بيشتر از اين شرمنده فرزندانمان شويم

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بنده یک زن تنها هستم با چهار فرزند و حقوقی هم از هیچ کمیته ای دریافت نمی کنم. زندگی ما به گونه ای است که به دلیل شرایط اقتصادی و گرانی روز به روز خیلی از اقلام غذایی را از سفره خود حذف می کنیم. چهار فرزندم در سن رشد هستند و بدنشان به انواع ویتامین ها نیاز دارد اما بخاطر گرانی و تهیه نکردن گوشت، مرغ، میوه و … ضعیف شدند و باید هزینه درمان و دارو پرداخت کنم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، درحال خبرنویسی بودم که یک خانم با اطلاع از اینکه خبرنگار هستم، دم در خانه ام آمد و شروع به گله مندی و ابراز نارضایتی از گرانی ها در این چند وقت اخیر کرد و خواست صحبت های وی را به دولتمردان برسانم.

همسایه با اشاره به دولت آقای روحانی گفت: به دلیل گرانی در دولت روحانی، دعا می کردیم کی این یک سال باقی مانده تمام شود و کسی ریاست جمهوری انتخاب شود که شرایط به هم ریخته و نابسامان کشور به ویژه گرانی ها را کنترل کند.

زمانی که به آقای رئیسی رای دادیم، گفتند از میان مردم آمده و سید محرومان است و شرایط اقتصادی را به گونه ای تغییر می دهد که زندگی برای قشر ضعیف و محروم سخت نباشد. اما اکنون هر چقدر از زمان ریاست آقای رئیسی می گذرد، شرایط اقتصادی بدتر و عرصه زندگی بر قشر ضعیف تنگ تر می شود.

بنده یک زن تنها هستم با چهار فرزند و حقوقی هم از هیچ کمیته ای دریافت نمی کنم. زندگی ما به گونه ای است که به دلیل شرایط اقتصادی و گرانی روز به روز خیلی از اقلام غذایی را از سفره خود حذف می کنیم. چهار فرزندم در سن رشد هستند و بدنشان به انواع ویتامین ها نیاز دارد اما بخاطر گرانی و تهیه نکردن گوشت، مرغ، میوه و … ضعیف شدند و باید هزینه درمان و دارو پرداخت کنم.

به نظر شما یارانه ۵ نفر کفاف خرج و مخارج یک ماه زندگی را می دهد؟ هر روز یک قلم از مواد غذایی گران می شود و یا در بازار کمیاب می شود. یک روز مرغ، روز دیگر گوجه و صبح روز دیگر روغن نیست و نابود می شود و …!

همسایه ادامه داد: بنده برای رفع نیازهای فرزندانم در خانه نان سنتی می پختم و به همسایه ها می فروختم، اما اکنون آرد گندم را گران کردند و امروز یک گونی آرد ۴۰۰ هزار تومان شده؛ تنها راه ارتزاقم را دولت رئیسی از من گرفت.

آقای رئیسی، سید محرومان، شما قول دادید که به داد ما برسید اما عملکرد دولت شما اشک ما را درآورده است. خواهش می کنم اجازه ندهید یک زن تنها اینگونه روز به روز با حذف یکی از اقلام غذایی و ناتوانی در رفع نیازهای فرزندانم، شرمنده تر شوم.
سید محرومان، گرانی در دولت شما ما را از نان خوردن محروم کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، موج گرانی ها، کمبودها و تورم افسار گسیخته انواع مواد غذایی تنها بر زندگی قشر ضعیف و متوسط جامعه تأثیر گذاشته و سفره های کوچک آنها را کوچکتر از قبل کرده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین