خدا قوت امام جمعه خرمشهر به اعضای شورای شهر : ۴ شهردار در ٨ ماه

خدا قوت امام جمعه خرمشهر به اعضاي شوراي شهر : ٤ شهردار در ٨ ماه

امام جمعه خرمشهر گفت: شورای شهر در هشت ماه خدمت خود چهار بار شهردار عوض کرده و این نشان دهنده بی تدبیری در مدیریت شهری در خرمشهر است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر بیان کرد: خرمشهر در آخرین مسیر رودخانه کارون قرار دارد لذا محدودیت کشت تابستانه با توجه به محاسبات دقیق در بالادست نباید به این گستردگی در پایین دست اعمال شود و از جهاد کشاورزی و وزارت نیرو درخواست می شود درباره با این ممنوعیت کشت بازنگری کند.

وی به موضوع گرد و خاک ناشی از خشکسالی نیز اشاره کرد و گفت: صرفه جویی و مدیریت مصرف تنها راهکار برون رفت از وضعیت موجود است چرا که وضعیت آب سدها مناسب نیست و تابستان سختی در پیش داریم.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری به وضعیت مدیریت شهری و شورای شهر خرمشهر اشاره کرد و گفت: برای شورا و شهرداری خرمشهر باید مرثیه سرایی کرد.

حجت الاسلام عادل پور بیان کرد: شورای شهر در هشت ماه خدمت خود چهار بار شهردار عوض کرده و این نشان دهنده بی تدبیری در مدیریت شهری در خرمشهر است.

وی به موضوع گرانی و تک نرخی شدن ارز با نظر کارشناسان و توافق مجلس و دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: دولت قبل از اصلاح و اجرای طرح بهبود نرخ ارز باید به مردم به ویژه اقشار کم توان کمک کند و بازار را کنترل کنند ضمن اینکه با سودجویان و نفوذی ها نیز باید برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین