حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در گفت و گو با نسیم خوزستان : مردم خرمشهر پس از ۳۲ سال از دوران بازسازی از مسائل پیش پا افتاده رنج می برند

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در گفت و گو با نسیم خوزستان :    مردم خرمشهر پس از ۳۲ سال از دوران بازسازی از مسائل پیش پا افتاده رنج می برند

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه تغییر پی در پی شهردار یک درد مزمن برای خرمشهر است، گفت:

مردم خرمشهر بیش از ۳۲ سال از دوران بازسازی می گذرد اما هنوز از مسائل پیش پا افتاده رنج می برند.

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، درباره وضعیت شهرداری شهرستان خرمشهر اظهار داشت: آنچه که مطلوب مردم خرمشهر است، شهرداری خرمشهر همانند دیگر شهرداری ها ثبات مدیریتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شورای شهر خرمشهر باید در انتخاب شهردار دقت داشته باشند، افزود: باید فردی انتخاب شود که در ۴ سال ماموریت خود، انجام وظیفه کند. اگر دائما در حال تغییر شهردار باشند، هیچ شهرداری فرصت ارائه برنامه های خود را ندارد.

امام جمعه خرمشهر گفت: تغییر پی در پی شهردار یک درد مزمن برای خرمشهر است. بر این اساس ما و مردم خرمشهر خواستار دقت شورای شهر در انتخاب شهردار هستیم.

وی تصریح کرد: نگاه های سیاسی یک مانع جدی و یک عامل بازدارنده در اقدامات تخصصی که براساس منافع مردم هست، می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل پور ادامه داد: تعارض منافع نیز از عوامل بازدارنده است. ما نباید به غیر از منافع شهر و مردم به دنبال چیزی باشیم و همه چیز باید تحت شعاع منافع مردم باشد و نباید نگاهمان به طیف‌ها باشد.

وی توضیح داد: مردم خرمشهر بیش از ۳۲ سال از دوران بازسازی می گذرد اما هنوز از مسائل پیش پا افتاده رنج می برند. درخواست های مردم خرمشهر ابتدایی و در حد جمع آوری پسماند و روکش آسفالت معابر است. شهرداران موفق شهرستان های دیگر به دنبال جذب سرمایه گذار جهت جذب گردشگران و پروژه های زیباسازی هستند و این مسئله مطالبه جدی ما از شورای شهر خرمشهر، استاندار خوزستان و وزارت است که چرا خرمشهر در آستانه چهلمین سال فتح خرمشهر باید در چنین وضعیتی باشد؟!

امام جمعه خرمشهر در پایان با اشاره به دولت انقلابی و سفر رئیس جمهور به شهرستان عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی، مردم انقلابی خرمشهر که به ایستادگی و حماسه آفرینی معروف هستند، امیدوار هستند که تحولاتی در خرمشهر ایجاد شود.

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین