سارقان خشن حادثه اخیر اهواز دستگیر شدند

سارقان خشن حادثه اخير اهواز دستگير شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارقان خشن در عملیات منسجم پلیس در کمتر از ٧٢ ساعت در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت خشن توسط سارقان مسلح از خانمی در یکی از مناطق شهرستان اهواز، با توجه به اینکه انتشار این کلیپ در فضای مجازی باعث جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف مردم خوب استان خوزستان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مقادیری طلا و زیور آلات از مال باخته سرقت شده است، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های نوین کشف جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی کمتر از ۷۲ ساعت ۲ نفر از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات منسجم پس از ۲ ساعت درگیری مسلحانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح و یک دستگاه خودروی سرقتی کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت در نقاط مختلف شهرستان اهواز به خصوص سرقت از خانمی که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده اعتراف کردند.

سردار صالحی تاکید کرد: ان‌شاءالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی با سارقان به‌خصوص سارقان خشن شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین