معاون عمرانی استاندار خوزستان: ضرورت دارد مردم خرمشهر مشکل نداشته باشند و اولویت‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد

معاون عمراني استاندار خوزستان:  ضرورت دارد مردم خرمشهر مشکل نداشته باشند و اولویت‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: همانطور که همه به خرمشهر افتخار می‌کنیم و باید این افتخار را حفظ کنیم، ضرورت دارد که مردمش مشکل نداشته باشند و اولویت‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

محمد خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: بی‌تردید حماسه سوم خرداد تجلی ربانی رهروان نور است. این روز، روز فتح ارزش‌هاست. ارزش‌هایی که در راه آن ستارگانی به خاک غلتیدند که روشنابخش آسمان پرنور اسلام بودند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم مجاهد و مقاوم خرمشهر در بیان جامعه آرمانی و حیات طیبه جامعه اسلامی می‌فرمایند: حیات طیبه جامعه اسلامی در سایه اسلام و قرآن و همراه با امنیت، رفاه، برادری، بکار گرفتن استعدادها و بکار انداختن امکانات بی‌پایان این کشور محقق می‌شود و هدف جمهوری اسلامی ایران آن است که ملتی بزرگ، مترقی، پیشرفته، متقی، با اخلاص و سرآمد را در این سرزمین سامان دهد و زندگی راحت را برای آحاد مردم به ارمغان آورد.

خانچی ادامه داد: بی شک بیان ویژگی‌های آرمان شهر اسلام ناب در این دیدار نشان از نگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی به این شهر آسمانی دارد. حضور رئیس محترم جمهور در آستانه سال و قرن جدید نیز، نوید عزم جدی دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم در راستای تحقق حیات طیبه جامعه اسلامی است. ایشان در دیدار مردم این شهر با بیان جایگاه ویژه و افتخار مردم ایران قوی به خرمشهر سربلند افزودند: همانطور که همه به خرمشهر افتخار می‌کنیم و باید این افتخار را حفظ کنیم، ضرورت دارد که مردمش مشکل نداشته باشند و اولویت‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد… ما نسبت به مردم وظیفه‌مندیم، مردم این منطقه باید همواره به عنوان سرمایه حفظ شوند و صیانت از جوان‌ها ایجاب می‌کند که یک کار جدی در این رابطه صورت گیرد، این منطقه ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که مهمترین آن نیروی انسانی کارآمد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: تشکیل کارگروه ویژه توسعه شهرهای خرمشهر و آبادان و تدوین طرح توسعه با رویکرد تحقق و شکوفایی اهداف والای انقلاب اسلامی از طریق توسعه عدالت و رفاه اجتماعی، شکوفایی اقتصاد محلی، کاهش محرومیت‌ها، ارتقا کمی و کیفی خدمات و بهبود کیفیت زندگی شهروندان خون گرم و مقاوم این دو شهر در دولت سیزدهم نوید تحقق حیات طیبه جامعه اسلامی در خرمشهر قهرمان خواهد بود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین