لزوم ورود شورای نگهبان و دستگاه های امنیتی به ماجرای استعفای فرماندار اهواز ؛ افشاگری سردار فلاحی واقعیت های تلخی را برملا کرده است

لزوم ورود شوراي نگهبان و دستگاه هاي امنيتي به ماجراي استعفاي فرماندار اهواز ؛    افشاگري سردار فلاحي واقعيت هاي تلخي را برملا كرده است

دخالت و سنگ اندازی های برخی نمایندگان موجب دلسردی و پیاده شدن افراد بیشتری امثال سردار فلاحی از قطار دولت انقلابی می شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، استعفای فرماندار اهواز از سوی استاندار خوزستان در حالی مورد موافقت قرار گرفت که سردار فلاحی از واقعیت های تلخی پرده برداشته است.

فرماندار اهواز در گفت و گو با ایرنا دلیل استعفای خود را سنگ اندازی عده ای از عناصر دولت دوازدهم که هنوز هم سرکار هستند ذکر کرد و گفت: متاسفانه عده ای نمی خواهند دولت سیزدهم موفق باشد.

وی گفت: این افراد به طور مستمر در امور و فعالیت‌های فرمانداری اهواز دخالت کرده و مانع پیشرفت کارها می شدند.

فلاحی گفت: متاسفانه مشکلات زیادی بر سر راه من به عنوان فرماندار اهواز ایجاد کردند و برخی تلاش داشتند تا زحمات و کار دولت را زیر سوال ببرند و حتی در عزل و نصبهای فرمانداری هم دخالت می کردند.

فرماندار مستعفی اهواز افزود: همین افراد پس از انتصاب دو معاون و بخشدار مرکزی اهواز مانع فعالیت آن ها شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان برخلاف مصاحبه سردار فلاحی عنوان کرد : فرماندار اهواز به علت کسالت از سمت خود استعفا داده است!

عبدالرضا سیفی افزود: از چند وقت گذشته مسعود فلاحی استعفای کتبی خود را ارائه کرده بود و درخواست داشت با استعفای ایشان موافقت شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: استاندار خوزستان در ابتدا با استعفای آقای فلاحی مخالفت کردند اما به دلیل بحث سلامتی و درخواست وی با استفعای ایشان موافقت شد.

احتمالا صیفی معاون سیاسی استاندار خوزستان بخاطر دوری از حواشی مجبور به مصاحبه فوق کرده ولی اصل ماجرا همانی است که سردار فلاحی عنوان کرده البته با این تفاوت که دخالت و سنگ اندازی برخی نمایندگان اهواز را در استعفایش مطرح نکرده است.

البته انتقادهای فراوانی به فرماندار اهواز وارد است که یکی از آنها استعفای اخیر وی است که نخبگان آن را نشانه ضعف می دانند و اعتقاد دارند کسی در حد و اندازه های سردار فلاحی که از نظامیان مقتدر و کاربلد محسوب می شود باید در مقابل زیاده خواهی ها بایستد و اجازه ندهد کسی او را از میدان به در کند.

اما از زاویه ای دیگر وقتی دخالت و سنگ اندازی عناصر دولت سابق و برخی نمایندگان باعث استعفای فرد مقتدر و نظامی باسابقه ای مثل سردار فلاحی می شود حکایت از اوضاع بسیار نگران کننده ای دارد که آقای فرماندار آن را برملا کرده است.

دخالت نمایندگان در انتصابات موضوع جدیدی نیست اما بحث سنگ اندازی بخاطر انتصابات نزدیکانشان اتفاق بسیار نادر و نگران کننده است که نهادهای نظارتی مثل شورای محترم نگهبان و دستگاه های امنیتی باید به آن ورود کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بیان واقعیت های تلخ از سوی فرماندار اهواز هشداری است که تاخیر و عدم ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی در برخورد با نمایندگان متخلف و فرصت طلب باعث دلسردی و پیاده شدن افراد بیشتری امثال سردار فلاحی از قطار دولت انقلابی خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1225مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین