رمز حمله، بی عفت کردن دختران و زنان نجیب ایرانی ؛ نقشه شیطانی شکست خورد

رمز حمله، بی عفت کردن دختران و زنان نجیب ایرانی ؛ نقشه شیطانی شکست خورد

در چند سال گذشته برنامه و تمرکز دشمن ایجاد نا‌امنی در کشور و رواج بی‌عفتی در بین خانواده ها به ویژه جوانان بوده است. در اغتشاشات پیش آمده اخیر نیز که به بهانه درگذشت مهسا امینی صورت گرفت تعداد از جوانان به صورت احساسی و هیجان‌زده به خیابان‌ها آمده بودند اما تعدادی دیگر نیز به صورت سازمان یافته و آموزش دیده جهت ایجاد اغتشاش، ناامنی و آسیب به اموال عمومی به صورت وحشیانه و با رفتار غیرعادی در میان جوانان حضور داشتند و اعترافات پس از دستگیری لیدرهای جریانات اخیر نشان می دهد که آنها با دشمنان و معاندین نظام در ارتباط مستقیم بودند.

در این میان، شبکه‌های معاند همانند ایران اینترنشنال، بی‌بی‌سی فارسی، من و تو و … در تلاش بودند با انتشار اخبار جعلی و ترغیب جوانان به هنجار شکنی، اوضاع ایران را به جهان نا‌امن جلوه دهند.

کشور سرافراز ایران برای نگه‌داشتن عزت، کرامت و ناموس خود تعداد بی‌شماری شهید تقدیم کرده و قطعا اکنون نیز جوانان غیور و همیشه در صحنه در برابر هجمه های دشمن تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

بعد از انقلاب جمهوری اسلامی، زنان بسیاری از کشورمان به مقام بالایی در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، سیاسی، هنری و …دست پیدا کردند که همه اینها حکایت از آزادی و توجه ویژه نظام به این قشر بسیار مهم و آینده ساز دارد.

باید به برخی سلبریتی ها که در آشوب های اخیر مسئول افزودن هیزم به آتش دشمن بودند نیز متذکر شد که شما اگر اکنون در این جایگاه اجتماعی قرار گرفته اید به دلیل رفاه، آزادی و امنیت در جامعه بوده است و هم صدا شدن آنها با دشمنان در این برهه حساس، نشانه ناشکری و خیانت به نظام و ملت محسوب می شود.

در این اتفاقات مردم فهیم و ولایتمدار ایران با حضور پرشور جهت محکوم کردن رفتار نابخردانه و هنجار شکنی عده‌ای اجیر شده نشان دادند که دشمنان باید آرزوی های شوم خود را به گور ببرند، همچنین این ملت به همگان ثابت نمود که نمی گذارند خواسته های نامشروع خود را که به بهانه آزادی زنان ایرانی مطرح می شود خدشه ای به بنیان مستحکم خانواده های شریف و نجیب کشورمان وارد کند.

در پایان باید از مردم پرافتخار و غیور ایران، بالاخص خوزستانی ها و مهمتر از همه عشایر شجاع و همیشه در صحنه بابت دفاع جانانه و غیرتمندانه از نظام، حجاب و عفاف تشکر و قدردانی نمود.

روزنامه نسیم خوزستان

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین