مراجعه بیش از ۴۱ هزار بیمار با علایم حاد تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان

مراجعه بیش از ۴۱ هزار بیمار با علایم حاد تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۴۱ هزار و ۴۹۳ بیمار با علایم حاد تنفسی در هفته گذشته به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان دکتر حبیب حی بر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۴۱ هزار و ۴۹۳ بیمار با علایم حاد تنفسی در هفته گذشته،بیان کرد: از این تعداد، ۴۲۴ بیمار با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری شدند که در مقایسه با هفته پیش از آن حدود ۸۰ نفر افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی میزان بستری ها در خوزستان افزود: در هفته گذشته میزان مراجعه بیماران سرپایی با علایم حاد تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان حدود پنج درصد نسبت به هفته پیش از آن کاهش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزششکی اهواز گفت: با توجه به موج بیماری آنفولانزا و همزمانی آن با کرونا، همکاران ما در سایر بیمارستان ها به ویژه بیمارستان ابوذر به صورت شبانه روزی به مردم خدمات ارایه می دهند و تلاش دارند تا بیماری بدون تخت نماند.

وی با بیان اینکه آمار ابتلا به آنفلوآنزا روند افزایشی دارد افزود: از مردم انتظار داریم که شیوه نامه های بهداشتی از جمله ماسک زدن و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و بقیه نقاط استان آبی کرونایی هستند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین