پایان مماشات با اغتشاشگران

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، با توجه به حوادث اخیر در کشور بیش از هر زمانی متوجه اهداف دشمن در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیم و دشمنان از هر روزنه کوچکی جهت ایجاد نا‌امنی و اخلال در نظم عمومی استفاده می‌کنند.

بیش از چهل روز از مرگ مهسا امینی گذشت؛ روز چهلم مصادف شد با وقوع حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز و به شهادت رسیدن ۱۵ نفر از هم‌وطنان بی‌گناه در هنگام نماز، این حادثه چشم همه جوانان کشور را بینا کرد که همه آشوب‌ها و حوادث اخیر یقینا تنها حمایت از حقوق زنان و آزادی آنان نسیت بلکه حمایت‌های آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود با هدف ضربه زدن به اسلام، نظام و تزلزل بنیان خانواده‌های غیور ایرانی صورت می گیرد.

کشف حجاب و برهنه شدن در خیابان و پیوستن به جمع همجنسبازها در برلین آلمان حکایت از این نکته دارد که برداشتن روسری بهانه بیش نبوده و قطعا مشکل اصلی عمده اغتشاشگران با دین اسلام است.

امروز تاوان برداشتن روسری دختران در خیابان ها، توییت زدن سلبریتی ها جهت حمایت از اغتشاشگران و صحبت‌های نابخردانه برخی چهره‌های ملی را مردم بی گناه و زائران مظلوم حرم شاهچراغ علیه‌السلام دادند. سلبریتی‌ها و کسانی که مدام در این جریانات مسئول افزودن هیزم به آتش بودند قطعا شریک جرم خون های ریخته شهدای شاهچراغ هستند و باید پاسخگوی یتیم شدن آرتین کوچولو و امثال آن باشند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با راهپیمایی در تمام نقاط کشور حادثه تروریستی داعش را محکوم کردند و خواستار پایان مماشات با اغتشاشگران شدند.

در پایان انتظار می رود صدور احکام سنگین برای آشوبگران به دلیل تحمیل هزینه های سنگین به نظام و جامعه و اجرای فرمان دشمنان باید در دستور کار قوه قضاییه قرار گیرد. قطعا ادامه اغتشاشات زمینه را برای اجرای عملیات انتحاری از سوی گروه های تکفیری، تروریستی و تجزیه طلب مثل داعش، الاحوازیه، کومله و … در شهرهای ایران فراهم می کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین