شهردار آبادان : عملیات زیر سازی و آسفالت ٧٠ خیابان آغاز شد/ شهر آبادان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

شهردار آبادان : عمليات زير سازي و آسفالت ٧٠ خيابان آغاز شد/ شهر آبادان به كارگاه عمراني تبديل شده است

شهردار آبادان گفت: با پیگیری های نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان در جذب قیر رایگان، ۷۰ خیابان فرسوده در این شهر پس از سال ها در حال اجرای پروژه های عمرانی هستند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، یاسین کاوه پور با بیان اینکه شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، اظهار داشت: اجرای عملیات آسفالت معابر و خیابان ها بر اساس اولویت‌بندی و مخصوصا از مناطق محروم صورت می گیرد و علیرغم گرانی بی سابقه مصالح آسفالت اما شهرداری آبادان به صورت مستمر در حال لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر و خیابان های مختلف شهر می باشد.همچنین پروژه های ساحل سازی، جدول گذاری و ترمیم جداول فرسوده، بهسازی پارکها و … در چندین جبهه کاری در حال انجام است.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: ٧٠ خیابان در مناطق مختلف آبادان بخصوص در بخش فرسوده و کم برخوردار توسط شهرداری جهت انجام پروژه های عمرانی که شامل زیرسازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت است شناسایی گردید و عملیات اجرایی در این خیابان ها نیز با برنامه زمان بندی آغاز شده است.

کاوه پور در ادامه بیان کرد: خیابان های ۹۶-۹۸-۱۰۲-۱۰۴-۱۰۶-۱۰۸-۱۱۱-۱۱۲-۱۱۷-۱۱۹-۱۲۰-۱۲۱-۱۲۳-۱۲۴-۱۲۹-۱۳۰-۱۳۱-۱۳۳-۱۳۶-۱۳۸-۱۴۰-۱۴۱-۱۴۲-۱۴۳-۱۴۴-۱۴۵-۱۴۸-۱۵۱—٩۵–٩٧-۱۵۵-۱۵۸-۱۶۶ ذوالفقار به طور کلی بدون زیرساخت هستند و نیاز اساسی به لایه برداری، بیس، ریگلاژی، ترمیم نوار حفاری، جدول گذاری، کانیو و در نهایت روکش آسفالت دارند.

وی افزود: در خیابان های ذوالفقار ۷۹-۸۲-۸۸-۹۴-۹۲ نیز باید عملیات زیرسازی و روکش کامل آسفالت صورت گیرد.

شهردار آبادان گفت: همچنین در ذوالفقارهای ۹۷-۶۹-۷۱-۷۵-۷۹-۸۷-۱۰۳-۱۰۷-۱۴۷-۱۰۹-۱۰۵ نیاز مبرم به زیرسازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت دارند.

وی با اشاره به آغاز پروژه های عمرانی در منطقه سلیج غربی و شرقی گفت: ۲۲ معبر در این منطقه نیاز به زیرسازی و روکش آسفالت داشتند که این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گرفت و مقدمات این پروژه هم اکنون در حال انجام است.

کاوه پور اظهار داشت: ۹ خیابان نیز در منطقه الوانیه شناسایی شده است تا عملیات زیر سازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت در آنها اجرایی شود.

شهردار آبادان ادامه داد: دو خیابان اصلی در کوی وحدت، چهار خیابان اصلی در کوی وحدت سمت پل ایستگاه ۱۲، سه خیابان در کوی ولیصر(عج) (شطیط)، خیابان جلوی مدرسه رسول اکرم (ص) نزدیک میدان میثاق، دو معبر اصلی در فاز ۴، جاده بعد از راهنمایی و رانندگی چهارراه اول، جاده منتهی به مدرسه شهرک والفجر جاده خسروآباد، خیابان پشت اداره شیلات، جاده پشت زمین ورزشی کوی پلیس و بیش از ۷۰ درصد معابر سلیج شرقی مورد زیرسازی قرار گرفتند و کار همچنان با جدیت ادامه دارد.

کاوه پور در پایان با بیان اینکه همه مدیران و پرسنل شهرداری آبادان موظف هستند با کار و تلاش شبانه روزی در جهت رفع محرومیت و تغییر چهره نابسامان این شهر گام بردارند عنوان کرد: مشکلات آبادان حاصل یک روز و دو روز و یا یک ماه و دو ماه نیست و مردم شریف و ولایتمدار این شهر نیز مستحق چنین وضعیتی نیستند اما همانگونه که به اعضای محترم شورای اسلامی شهر قول دادم شبانه روز خدمتگزار شهر و مردم باشم مجددا تاکید میکنم با توکل بر خداوند متعال و به کوری چشم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با برنامه ریزی کارشناسی، کار و تلاش شبانه روزی و همکاری نهادها، ادارات و شرکت ها با شهرداری، مشکلات شهر آبادان را یکی پس از دیگری رفع و پشت سر می گذرانیم و سعی می کنیم وضعیت را به گونه ای برسانیم که رضایت شهروندان که سرمایه یک شهر است را در مدت کوتاهی به دست آوریم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین