معاون استاندار خوزستان : پروژه ها باید در کمترین زمان ممکن به پایان برسد

معاون استاندار خوزستان : پروژه ها باید در کمترین زمان ممکن به پایان برسد

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در نشست تعیین مکان دفع آبهای سطحی در پروژه ی منطقه سلیج غربی با تذکر به برخی مدیران دستگاه های مرتبط، عمرانی و خدمات رسان در شهرستان آبادان گفت: تمام مدیران دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا پروژه های مد نظر در کمترین زمان ممکن به پایان برسد و در چرخه ی خدمات رسانی به مردم قرار گیرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، احسان عباسپور اظهار داشت:مدت زیادی از نیاز سنجی تا تعریف و اجرای پروژه که معمولا توسط اقدام نمایندگان مجلس یا کمیته ی برنامه ریزی تعریف، اختصاص و جذب می شود زمان می برد تا یک کارگاه برای پروژه بر پا شود و عملیات آن آغاز شود. لذا برای پشتیبانی، سیر مراحل اداری و رفع مشکلات و موانع قانونی تمام مدیران دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا پروژه های مد نظر در کمترین زمان ممکن به پایان برسد و در چرخه ی خدمات رسانی به مردم قرار گیرد.

وی همچنین به دفتر معاونت عمرانی فرمانداری در این خصوص ابلاغ کرد تا تمام اقدامات ادارات و دستگاههای مرتبط با پروژه های در حال اجرای شهرستان آبادان را رصد شود.

شایان ذکر است ایجاد اقدام مشترک برای تعیین مکان تخلیه دفع آب‌های سطحی و ایجاد ایستگاه پمپاژ در پروژه منطقه ی سلیچ از سوی شهرداری آبادان، آبفا، سازمان منطقه آزاد اروند، اداره راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مربوطه از مواردی بود که در این نشست مصوب شد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین