رئیس شورای اسلامی شهر کوت عبدالله در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : خیابان امام رضا (ع) به دریاچه تبدیل شده است

رئيس شورای اسلامي شهر کوت عبدالله در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان :  خیابان امام رضا (ع) به دریاچه تبدیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر کوت عبدالله گفت: با توجه به حجم سنگین بارندگی، آبگرفتگی ها زیاد و در چند نقطه وضعیت آبگرفتگی بحرانی است.

مجدم، رئیس شورای اسلامی شهر کوت عبدالله در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره وضعیت معابر کوت عبدالله در پی بارندگی‌ها اظهار داشت: با توجه به حجم سنگین بارندگی، آبگرفتگی ها زیاد و در چند نقطه وضعیت آبگرفتگی بحرانی است.

وی افزود: کم کاری از سوی نهادی صورت نگرفته و این آبگرفتگی ها در کوت عبدالله به دلیل مسطح بودن و عدم داشتن شیب مناسب جهت جاری شدن آب است.

رئیس شورای اسلامی شهر کوت عبدالله با بیان اینکه قطعا کاستی و مشکلاتی وجود دارد، گفت: مشکل اساسی فعلی کوت عبدالله این است که شبکه سریع پُر می‌شود همچنین جوی‌های روباز موجود در بازار به دلیل تجمع تره بار اضافه و اشغال، شبکه فاضلاب دچار مشکل می‌شود.

مجدم توضیح داد: اکنون دفع آبهای سطحی به صورت پمپاژ دفع می‌شود، خیابان امام رضا (ع) وضعیت بحرانی دارد و به یک دریاچه تبدیل شده و دفع آب این خیابان ۳ الی ۴ روز طول می‌کشد اما اگر ماشین آلات مکنده داشته باشیم زودتر می‌توان این مشکل را حل کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، با فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان، بیشترین میزان بارندگی روز جمعه ۲ دی ماه در کارون ثبت شده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین