عضو شورای شهر اهواز در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : علیرغم صرف هزینه‌های هنگفت سیستم نتوانسته آب‌های سطحی را دفع کند/ آقایان آبفا جوابگو باشند

عضو شورای شهر اهواز در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان :    علیرغم صرف هزینه‌های هنگفت سیستم نتوانسته آب‌های سطحی را دفع کند/ آقایان آبفا جوابگو باشند

عضو شورای شهر اهواز گفت:شرکت آب و فاضلاب باید گزارش بدهد که چرا با وجود تعریض شبکه اما همچنان شاهد آبگرفتگی هستیم و علت اینکه سیستم نتوانسته آب‌های سطحی را دفع کند، چیست!

پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: بازدیدی از سطح شهر اهواز داشتیم که می‌توان به صورت قاطع گفت که پروژه اصلاح شبکه در برخی مناطق خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ الی ۵۰ درصد پروژه اصلاح شبکه انجام شده، افزود: بخش اول اصلاح شبکه علاج‌بخشی بود و بخش دوم تکمیلی بود که بخش دوم (اتصال الهادی به طرف دانشگاه) هنوز انجام نشده است؛ در برخی مناطق از جمله فرهنگ شهر و کوی دانشگاه سیستم نسبتا عملکرد خوبی داشته است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: در برخی مناطق از جمله اول خیابان انقلاب به سمت پل عبوری الهادی شرکت آب و فاضلاب باید گزارش بدهد که چرا با وجود تعریض شبکه اما همچنان شاهد آبگرفتگی هستیم و علت اینکه سیستم نتوانسته آب‌های سطحی را دفع کند، چیست!

وی با بیان اینکه در بلوار گلستان و منطقه ۴ نیز باید اشکالات علاج‌بخشی بررسی شوند، عنوان کرد: به صورت کلی طرح علاج‌بخشی در برخی مناطق خوب عمل کرده اما در مناطقی که این طرح با توجه به صرف هزینه‌های هنگفت در بارندگی نسبتا بزرگ موفق نبوده باید آقایان آبفا جوابگو باشند.

پورموسوی ادامه داد: آبفا از بارش باران و مشکلات اطلاع داشت چرا نوارهای حفاری را به صورت ضربتی حل و فصل نکرد تا علاوه بر آبگرفتگی، نوارهای حفاری مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نکنند و حتی گزارش فرونشست زمین نیز داده شده و مردم و خودروها گرفتار شدند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عضو شورای شهر اهواز در پایان تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی نسبت به بارندگی باید آبفا شرایط بهتری فراهم می‌کرد تا مردم دچار مشکلات جدی نمی‌شدند؛ بعضی مناطق اصلا خوب عمل نشده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین