نماینده مردم اهواز در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : خلیلیان توان اداره خوزستان را ندارد/ آمارهای اغراق آمیز مسئولان مثل آمار ایجاد ۵۰ هزار شغل در خوزستان آقای استاندار، به مردم فشار می‌آورد

نماينده مردم اهواز در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان : خليليان توان اداره خوزستان را ندارد/ آمارهاي اغراق آميز مسئولان مثل آمار ايجاد ۵۰ هزار شغل در خوزستان آقاي استاندار، به مردم فشار می‌آورد

نماینده مردم اهواز با اشاره به ادعای استاندار خوزستان مبنی بر ایجاد ۵۰ هزار شغل در استان در یک سال گذشته گفت: برش شهرستانی این اشتغالزایی را گزارش دهند.این آمارهای اغراق آمیز به مردم فشار می‌آورد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: استخدام های دولتی در ابتدای دهه شصت انجام شد و در حقیقت قریب به ۳۰ الی ۴۰ سال گذشته از اولین استخدام های کشور می‌گذرد و عمده کارمندان و کارکنان بازنشسته شدند یا در شرف بازنشستگی هستند.

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری و استخدام نیروی جوان افزود: در حال حاضر جوانان تحصیلکرده و متخصص زیادی داریم و بر کسی پوشیده نیست. با پیگیری نمایندگان چند آزمون استخدامی برگزار شد و تعدادی از جوانان استخدام شدند اما باید عدالت نخبگانی رعایت شود.

نماینده مردم اهواز گفت: با توجه به شرایط معیشتی مسئولان، آنها نه تبدیل وضعیت کارکنان و نه استخدام نیروی جوان را انجام می‌دهند و از نظر پاسخگویی نیز به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و دورافتاده که مردم باید جهت انجام کارها به دستگاه‌های اجرایی مرکز و یا شهرهای اطراف مراجعه کنند روش صحیحی ندارند.

وی تاکید کرد: باید با آزمونهای شفاف که عملاً قابل پایش باشند، استخدام صورت گیرد. گله‌مندی جوانان از شمال تا جنوب خوزستان به ویژه در ماهشهر، بندر امام، اهواز، آبادان، خرمشهر، حمیدیه به حق است که شرکت‌ها و صنایع وجود دارد اما آمار بیکاری در این مناطق بالا است.

یوسفی با اشاره به برگزاری آزمون استخدام در آموزش و پرورش، علوم‌پزشکی و فولاد خوزستان عنوان کرد: با پیگیری نمایندگان این آزمون‌ها برگزار شد و اکنون ضمن قدردانی از آقای اوجی استخدام در شرکت نفت را با نگاه بومی گزینی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برخی افراد در مجموعه استانداری تلاش می‌کنند نگاه انتخاباتی را در استان زودتر جاری کنند، تصریح کرد: بیان می‌کنند چرا اکنون که استاندار خوزستان قرار است تغییر کند نسبت به عملکرد ایشان اعتراض می‌کنید! بنده و تعدادی دیگراز نمایندگان همان ابتدا با انتخاب صادق خلیلیان به عنوان استاندار مخالف بودیم. خلیلیان با توجه به اینکه انسان شریفی است اما توانایی اداره خوزستان را با این حجم مشکلات وظرفیت‌ها ندارد به دلیل اینکه تجربه این کار را ندارد.

نماینده مردم اهواز با اشاره به ادعای استاندار خوزستان مبنی بر ایجاد ۵۰ هزار شغل در استان در یک سال گذشته گفت: برش شهرستانی این اشتغالزایی را گزارش دهند.این آمارهای اغراق آمیز به مردم فشار می‌آورد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، وی در پایان با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی متولی نظارت بر نحوه استخدام‌ها هستند، ادامه داد: برخی افراد از امضاهای طلایی و حیات خلوت ‌ها منفعت دارند. این افراد و همه نزدیکان خود بر سر کار هستند و دغدغه و درد جوانان بیکار را متوجه نمی‌شوند و از اعتراض ما نمایندگان ناراحت می‌شوند.

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین