استاندار خوزستان : وضعیت مدارس عادی است

استاندار خوزستان : وضعیت مدارس عادی است

حسینی محراب گفت: هیچ نگرانی برای والدین و معلم ها به دلیل وقوع حوادث اخیر وجود ندارد و وضعیت مدارس عادی است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مسعود حمیدی نژاد در شورای آموزش و پرورش خوزستان با عنوان اینکه وضعیت در مدارس استانعادی است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد اظهار داشت: برخی والدین از اتفاقات اخیر در برخی مدارس نگران بودند و فرزندان خود را بهمدرسه نفرستادند اما از روز شنبه مدارس استان با حضور دانش آموزان دایر هستند و خانواده ها بدون‌ نگرانی فرزندان خود را بهمدرسه بفرستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: حتی یک دانش آموز بد حال در بیمارستان بستری نیست و برخی دانش آموزان کهبیماری زمینه ای و آسم داشتند برای مراقبت بیشتر در بیمارستان هستند.

استاندار خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: هیچ نگرانی برای والدین و معلم ها به دلیل وقوع حوادث اخیر وجود ندارد و وضعیتمدارس عادی است.

علی اکبر حسینی محراب اظهار داشت: دستگاه هایی که برای پیگیری این اتفاقات مامور شده اند بعد از جمع بندی و پیگیری های لازماطلاعات را به مردم ابلاغ خواهند کرد.

وی گفت: باید از همه ی ظرفیت ها در راستای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش در خوزستان بهره برد، آموزش و پرورش به عنوان یک نهادزیربنایی در جامعه است.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت تربیت و تزکیه در آموزش و پرورش، اظهار داشت: برنامه های آموزش و پرورش باید با جذابیتبرگزار شود، همچنین تدبر در موضوعات قرآنی جایگاه بسیار مهمی در آموزش و پرورش دارد.

حسینی محراب با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال دانش آموزان کشور در خوزستان، ادامه داد: تربیت بدنی و ورزش برای دانشآموزان و نسل جوان موضوعی جذاب است و باید در راستای ارتقاء شاخص های ورزش قهرمانی در آموزش و پرورش برنامه ریزی کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رئیس شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه توجه به ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعیخواهد شد، افزود: باید از همه ی ظرفیت ها در راستای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش در خوزستان  بهره برد.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین