در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اقشار کم درآمد؛ خدمات اتوبوسرانی به مردم آبادان رایگان شد

در راستاي محروميت زدايي و حمايت از اقشار كم درآمد؛ خدمات اتوبوسرانی به مردم آبادان رايگان شد

شهردار آبادان از رایگان شدن خطوط اتوبوسرانی این شهر در طول سال خبر داد.
به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، یاسین کاوه پور در خصوص رایگان کردن خطوط اتوبوسرانی اظهار کرد: از آنجایی که همواره مقام معظم رهبری (مد) بر خدمات رسانی به مناطق محروم تاکید دارد و با توجه به اینکه در چند سال اخیر هزینه های زندگی افزایش قابل توجهی داشته است بر همین اساس برای حمایت از اقشار کم درآمد و محرومان و همچنین نظر به شعار سال با عنوان مهار تورم، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در تمامی خطوط تا پایان سال رایگان شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات دهی به شهروندان آبادانی، افزود: این تصمیم به منظور محرومیت زدایی، توسعه متوازن و گسترش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص برای اقشار کم درآمد و خانواده هایی که به لحاظ مالی شرایط مناسبی ندارند گرفته شده است.

شهردار آبادان افزود: این تصمیم طی لایحه تقدیمی و همفکری فی مابین شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همچنین با حمایت های امام جمعه محترم، فرماندار ویژه شهرستان آبادان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به مرحله اجرا رسید.

کاوه پور ادامه داد: به عنوان مسئول وظیفه داریم برای کاهش هزینه های زندگی مردم البته در حد توان، و همچنین فراهم ساختن بستر و امکانات برای رفاه شهروندان گام برداریم و این کار با تعامل، همدلی و همراهی و نگاه دلسوزانه شورا، شهرداری و سایر ارگان ها حاصل می‌ شود.

وی با بیان اینکه همواره بر توزیع عادلانه خدمات در همه مناطق شهر تاکید دارم، افزود: علیرغم همه مشکلات و محدودیت‌ های مالی که قطعا مسیر خدمت رسانی به شهروندان را دشوار می‌ نماید ولی به واسطه کار و تلاش شبانه روزی، برنامه ریزی و بهره‌ گیری از تمام ظرفیت‌ ها، رضایتمندی شهروندان را حاصل خواهیم کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار آبادان در پایان خاطرنشان کرد: رایگان کردن خطوط اتوبوسرانی از خدمات بی منت شورای شهر و شهرداری به مردم شریف و نجیب آبادان است و با برنامه ریزی های صورت گرفته و همدلی که بین مسئولان شهر وجود دارد اقدامات قابل توجهی در شهر درحال انجام است.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین