روزنامه نسیم خوزستان از وعده های عمل نشده دولتمردان گزارش می دهد؛ خوزستان در قُرق مدیران غیربومی

روزنامه نسیم خوزستان از وعده های عمل نشده دولتمردان گزارش می دهد؛  خوزستان در قُرق مدیران غیربومی

مردم خوزستان در گذشته دغدغه حضور مدیران غیربومی را داشتند اما اکنون دغدغه این مساله را دارند که زمان بحران مدیران پروازی مرخصی نرفته باشند!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مدیران پروازی در استان یکی از معضلاتی است که سال‌ها گریبانگیر خوزستان بوده و بارها از سوی مردم و رسانه‌ها مورد انتقاد گرفته است.

برخی افراد با استفاده از رانت و پارتی بازی، جهت پر کردن رزومه و بدون اینکه تخصص و تجربه لازم را داشته باشند در سمت‌های مدیریتی در استان خوزستان منصوب می‌شوند.

مدیران پروازی به دلیل عدم آشنایی با مشکلات و نیازهای استان نتواستند تاکنون به طور موثری در جهت رفع آنها گام بردارند و به دلیل عملکرد ضعیف استان‌ را با بحران های متفاوت مواجه می‌کنند و مردم مظلوم خوزستان را بیش از پیش رنج می‌دهند.

همچنین مدیران پروازی به دلیل اینکه خانواده هایشان در خوزستان زندگی نمی‌کنند، به همین منظور تعلق خاطری به این استان ندارند و درنتیجه انگیزه‌ای نیز برای حل مشکلات آن ندارند. در اکثر مواقع زمان بحران در مرخصی بوده و در محل خدمت حاضر نیستند.

در دولت سیزدهم، آیت الله رئیسی وعده‌هایی مبنی بر حذف مدیران پروازی به مردم خوزستان داده بود و قول داد به این استان و مشکلاتش به طور ویژه رسیدگی کند، اما اکنون با گذشت بیش از دو سال و نیم از عمر دولت مردمی آیت الله رئیسی شاهد حضور گسترده و جولان مدیران پروازی در دستگاه‌های مختلف استان هستیم و این برخلاف وعده‌هایی بود که به خوزستانی‌ها داده شده بود.

آبگرفتگی وسیع معابر و ورود آن به خانه‌های مردم یکی از بحران‌هایی که اخیراً به دلیل وجود مدیران پروازی در استان اتفاق افتاد.

از سال گذشته سازمان هواشناسی به صورت مرتب هشدارهایی نسبت به بارندگی‌ها و وقوع سیلاب در خوزستان به مدیران دستگاه های اجرایی ارسال کرده بود اما با بی‌توجهی و بی‌تدبیری برخی مسئولان بالاخص مدیران پروازی در خوزستان، مردم شریف و مومن استان با بحران مواجه شدند و رفت و آمد و زندگی آنها مختل و با مشکل مواجه شد.

در ایام عید نوروز امسال برخی از مدیران غیربومی در زمان وقوع بارش ها در محل خدمت خود حضور نداشتند و برای دیدن خانواده مرخصی بودند. مردم خوزستان در گذشته دغدغه حضور مدیران غیر بومی را داشتند اما اکنون دغدغه این مساله را دارند که زمان بحران مدیران پروازی مرخصی نرفته باشند!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مماشات با ترک فعل مدیران هنگام مواجهه با بحران موجب شده که این اتفاقات تکرار شود، اگر در گذشته با مدیران خاطی برخورد بازدارنده و قاطع صورت می‌گرفت امروز هیچ مدیری قادر به تکرار ترک فعل و یا سهل‌انگاری در انجام مسئولیت خود نبود. لذا از دولتمردان که وعده‌های بسیاری به خوزستانی‌ها جهت رفع مشکلات و حذف مدیران پروازی داده بودند تقاضا داریم به این مساله مهم ورود کرده و خوزستان را از بی تدبیری و عدم مسئولیت پذیری مدیران پروازی و غیر بومی نجات دهند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین