رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در گفت و گو با نسیم خوزستان : غیبت برخی اعضای شورا از بیرون هدایت می‌شود

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در گفت و گو با نسیم خوزستان :  غیبت برخی اعضای شورا از بیرون هدایت می‌شود

عضو شورای شهر اهواز گفت:فرمانداری اهواز در سال ۱۴۰۰ گفته بود شهردار شرایط اجرایی را ندارد اما برخی ها آن را پنهان کرده بودند.

غلامرضا شانه‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره غیبت اعضای شورا در جلسات اظهار داشت: قطعا این قضیه از بیرون هدایت می‌شود و منافع شخصی باید باشد به دلیل اینکه منافع عامه را در این موضوع نمی‌بینیم.

وی افزود: باید نهادی باشد تا کار مردم پیش رود اما برخی اعضای شورا با غیبت در جلسات کار شورا را به تعطیلی کشاندند، حتما منافعی وجود دارد که مهم‌تر از حضور در صحن شورا است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه وظیفه اعضای شورا حضور در صحن شورا است، گفت: صحن شورا محل بازگویی مشکلات است. اینکه پای کار نمی آیند و به رأی اکثریت که در محاکم قابل پذیرش هست بی توجه هستند، باید پاسخ‌گو باشند.

وی با تاکید بر اینکه در افکار عمومی نیز غیبت اعضای شورا به دلیل وجود منافع است تصریح کرد: سال گذشته نیز چنین مشکلی در خصوص طرح استیضاح داشتیم و گفتند رای با اکثریت است و ما تمکین کردیم، اما اکنون که از کرسی ریاست کنار زده شدند رأی اکثریت را تمکین نمی‌کنند.

شانه سازان با اشاره به اینکه اکثریت اعضای شورا نسبت به برکناری شهردار اهواز مصمم هستند، عنوان کرد: شهردار از ابتدا شرایط احراز را نداشت و مستندات نیز دست این آقایان بوده و به فرمانداری دادند، فرمانداری نیز در سال ۱۴۰۰ به عنوان نماینده دولت گفته است شهردار شرایط اجرایی را ندارد اما دست این اعضای شورا پنهان بوده است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز بیان کرد: اگر اعضای شورا که خود را ولایتمدار و حزب‌اللهی می‌دانند، به قانون عمل کنند و در صحن شورا حضور پیدا کنند. مبنای حل مشکلات صحن شورا است نه کف خیابان!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان غلامرضا شانه سازان در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ فرمودند برای اینکه فتنه فروکش کند باید پایبند قانون باشیم؛ فرا قانونی بوی استکبار می‌دهد.

برچسب :

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین