بعد از سکوت استاندار خوزستان و بی تدبیری فرماندار ؛   مردم خواستار ورود رئیس جمهور به ماجرای برکناری شهردار اهواز شدند

بعد از سکوت استاندار خوزستان و بی تدبیری فرماندار ؛    مردم خواستار ورود رئیس جمهور به ماجرای برکناری شهردار اهواز شدند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، اسفناک‌تر از غیبت اعضای شورا، سکوت استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان اهواز که بالاترین نماینده دولت در استان و شهر محسوب می شوند بود و تا امروز، اهواز این چنین سوء مدیریتی را به خود ندیده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، جلسه برکناری شهردار اهواز، بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای دوازدهمین بار تشکیل نشد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه با دستور کار “برکناری شهردار اهواز ” برای دوازدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور و سیاوش محمودی پنج عضو غایب در جلسه بودند.

اسفناک‌تر از غیبت اعضای شورا، سکوت استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان اهواز که بالاترین نماینده دولت در استان و شهر محسوب می شوند بود و تا امروز، اهواز این چنین سوء مدیریتی را به خود ندیده است.

در حال حاضر و با توجه به لغو دوازده جلسه شورا و رهاشدگی شهر و عقب افتادن امورات مردم، به صراحت می توان گفت بی تفاوت‌ترین مسئولان، استاندار و فرماندار هستند زیرا اگر در یکی از شهرستان‌های خوزستان کوچکترین تخلف از سوی اعضای شورای شهر صورت می‌گرفت پس از یک هفته شخص قانون شکن و متخلف سلب عضویت می‌شد اما اکنون چندین ماه است که برخی اعضای شورای شهر اهواز درحال زیر پا گذاشتن قوانین رسمی کشور هستند اما هیچ واکنشی نسبت به آنان صورت نمی‌گیرد.

در یک جمله میتوان گفت سکوت همه مسئولان استان نسبت به اتفاقات و حواشی برکناری شهردار اهواز، معنا دار است و این حس به جامعه القا شده که اکثر مدیران استان برای ماندن یک مدیر غیربومی همه امکانات و قدرتشان را بسیج کرده اند.

اگر مسئولان استانی به خصوص استاندار *ویژه* خوزستان دلسوز اهواز و شهروندان باشند باید روزه سکوت خود را بشکنند و واکنشی قاطع نسبت به قانون شکنی برخی اعضای شورا اهواز که از نظر اکثریت تمکین نمی کنند نشان دهند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سکوت استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان اهواز در قبال قانون شکنی تعدادی از اعضای شورای شهر، مردم را از مدیران استان ناامید کرده و شهروندان اهواز خواستار ورود رئیس جمهور به موضوع برکناری شهردار این شهر هستند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین