عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز از دستاورد هیچ شهردار می گوید: حتی یک ریال سرمایه گذاری نداشته ایم! / یک «دفتر دار بدون تجربه» شهردار منطقه شده است!

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز از دستاورد هیچ شهردار می گوید: حتی یک ریال سرمایه گذاری نداشته ایم! / یک «دفتر دار بدون تجربه» شهردار منطقه شده است!

سید ناصر مهداوی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: شهردار اهواز بعد از ۳ سال هنوز به هیچ کدام از وعده‌هایی که به اعضای شورا داده بود عمل نکرده است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: آقای امینی قبل از انتخاب شدنش وعده‌هایی از قبیل سرایز کردن سرمایه گذارها به اهواز، حل مشکلات مترو، آبهای سطحی و ورودی‌های شهر و همچنین رسیدگی ویژه به مناطق محروم را داده بود که تا امروز هیچ کدام محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری به عنوان آورده یک شهردار مقتدر و کاردان محسوب می‌شود، بیان کرد: شهردار اهواز پس از ۳ سال حضور در این شهر نتوانسته حتی یک ریال از بخش خصوصی در پروژه‌ها جذب کند، با وجود اینکه در بودجه، مبالغی جهت سرمایه‌گذاری پیش بینی شده اما در عمل می‌بینیم ۳ سال از عمر مدیریت شورا گذشت ولی شهردار اهواز نتواسته هیچ گونه اقدامی در این زمینه انجام دهد.

عضو شورای شهر اهواز در خصوص عملکرد موفق دیگر کلان‌شهر‌ها در امر سرمایه گذاری، افزود: بحث سرمایه گذاری ربطی به شورا ندارد و سازو کار آن به گونه ای در نظر گرفته شده که کل مباحث از فراخوان، عقد قرارداد و … در حیطه شهردار است و شورا هیچ‌گونه دخالتی در این موضوع ندارد.

مهداوی با اشاره به شایسته سالاری که مدنظر مقام معظم رهبری است، توضیح داد: نیروها باید با توجه به تجربه و دانش و همچنین شاخص‌های لازم به کار گیری شوند اما شهردار اهواز علیرغم برخورداری شهرداری این شهر از نیروهای نخبه و متخصص دلسوز، متاسفانه خدمات و توانمندی‌های پرسنل شریف شهرداری را نادیده گرفته است و نمونه بارز آن مامور کردن افرادی از استانداری و راه و شهرسازی برای تصدی سمت های معاونت شهرسازی و معاونت سرمایه گذاری می باشد!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عضو شورای شهر اهواز در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد شهردار در نادیده گرفتن توانمندی‌ نیروهای نخبه و متخصص، موجب بی انگیزگی پرسنل شهرداری اهواز شده چرا که با داشتن ۲۰ الی ۲۵ سال سابقه از دانش و تجربه آنان استفاده نمی‌شود و در همین مدیریت فعلی نیز شاهد هستیم یک دفتر دار بدون تجربه و خروجی، شهردار یک منطقه می‌شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین