سید ناصر مهداوی در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان عنوان کرد : عقبگرد اهواز در دوران امینی/ بعضی جریانات در اهواز با شهردار ضعیف بهتر اهداف خود را پیش می‌برند

سید ناصر مهداوی در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان عنوان کرد :  عقبگرد اهواز در دوران امینی/  بعضی جریانات در اهواز با شهردار ضعیف بهتر اهداف خود را پیش می‌برند

عضو شورای شهر اهواز گفت: مدیریت ضعیف شهردار اهواز موجب ضربات جبران ناپذیری به مردم و شهر اهواز شده است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: بعضی جریانات در اهواز با ضعیف بودن شهردار، بهتر اهداف خود را پیش می‌برند.

سید ناصر مهداوی با بیان اینکه انتظار راه اندازی یک خط مترو را داشتیم که متاسفانه انجام نشد، عنوان کرد: آسفالت، پارک محله، فرهنگ‌سرا، بوستان، کتابخانه و … در مناطق کم برخوردار جزء انتظارات حداقلی شورا از شهردار اهواز بود که نتوانست انجام دهد.

وی، عدم سر و سامان دادن به ورودی‌های شهر را از دیگر ضعف‌های شهردار اهواز برشمرد و ادامه داد: ۳ سال از عمر خدمت شهردار می‌گذرد که در این مدت نه اینکه کاری انجام داده باشد که به نتیجه نرسیده، بلکه کلاً شهردار اهواز کاری انجام نداده است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز خاطر نشان کرد: در بحث دفع آبهای سطحی و دیگر پروژه‌های عمرانی که باید در شهر اهواز اتفاق می‌افتاد اما صورت نپذیرفتند؛ ضعیف و ناتوانی شهردار موجب پس رفت و عقب‌ماندگی شهر اهواز شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید ناصر مهداوی در پایان تاکید کرد: همه این عوامل را کنار هم بگذاریم، مدیریت ضعیف شهردار اهواز موجب ضربات جبران ناپذیری به مردم و شهر اهواز شده؛ در حقیقت موجب عقب‌گرد کلان شهر اهواز در زمینه مدیریت خدمات شهری گردیده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1225مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین