صدای مشتریان درآمد ؛ عملکرد ضعیف بانک ملی

صدای مشتریان درآمد ؛
بی‌نظمی، معطلی و بی‌توجهی در بانک ملی شعبه سیمتری شمالی
بانک ملی سال‌هاست با شعارهایی چون تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی شایسته در افکار عمومی ظاهر شده است. اما واقعیت آن است که شعبه سیمتری شمالی، عملاً این شعارها را زیر پا گذاشته و با عملکرد ضعیف خود موجبات نارضایتی گسترده مشتریان را فراهم کرده است.

مراجعه‌کنندگان این شعبه به‌خوبی می‌دانند که کوچک‌ترین کار بانکی در این محل به معنای صرف ساعت‌ها وقت، معطلی طاقت‌فرسا و روبه‌رو شدن با مدیریتی است که به نظر می‌رسد از وظایف اصلی خود فاصله گرفته است. مدیر شعبه نه ‌تنها توانایی سازماندهی امور را ندارد، بلکه در برخورد با مشکلات مشتریان نیز رویکردی منفعل و بی‌تفاوت اتخاذ می‌کند.

این وضعیت در حالی است که انتظار می‌رود کارکنان و مدیران بانک ملی با رعایت شأن و جایگاه مردم، روند خدمت‌رسانی را تسهیل کنند؛ نه اینکه مراجعان را خسته، معترض و سرخورده روانه خانه کنند.

وقتی مشتریان برای حل یک مشکل ساده بانکی ناچارند بارها مراجعه کنند، معنای واقعی آن چیزی جز ضعف ساختاری و سوءمدیریت نیست.آنچه بیش از همه جای تأسف دارد، نبود نظارت جدی از سوی سطوح بالاتر بانک ملی بر این شعبه است.

اگر بازرسی و ارزیابی دقیقی صورت گیرد، آشکار خواهد شد که شعبه سیمتری شمالی در عمل هیچ سنخیتی با دستورالعمل‌های رسمی بانک ملی ندارد. این‌جا لازم است مدیران ارشد بانک ملی، شخصاً ورود کرده و با اعمال نظارت جدی، به وضعیت نابسامان این شعبه سر و سامان دهند.

بانک ملی به‌عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بانک کشور، نمی‌تواند اجازه دهد که یک شعبه با مدیریت ضعیف و بی‌توجهی به حقوق مردم، وجهه کل مجموعه را تخریب کند ، استمرار این وضعیت نه‌تنها اعتماد عمومی را از بین خواهد برد، بلکه زنگ خطری برای کل نظام بانکی است.

مردم حق دارند در محیطی محترمانه، سریع و کارآمد خدمات بانکی دریافت کنند، و این حق نباید بیش از این قربانی بی‌توجهی یک مدیر نالایق شود.

نام محفوظ

درباره نویسنده

9169مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین