روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان اهواز : کنسرت اخیر بخاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و اعتراض رانندگان به ترافیک شدید لغو شد

روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان اهواز : كنسرت اخير بخاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتي و اعتراض رانندگان به ترافیک شدید لغو شد

روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان اهواز روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه در خصوص برگزاری کنسرت در اهواز و همچنین لغو کنسرت یکی ازخوانندگان کشور در سینما هلال، توضیحاتی ارائه نمود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در این بیانیه ادامه داد : به علت تجمع و ترافیک شدید دردرب ورودی سینما هلال در ساعات اجرای کنسرت و به دنبال آن اعتراض رانندگان و شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی خواستارتصمیم گیری در این خصوص شد.

همچنین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در اجرای کنسرت از دیگر موضوعاتی بود که انجام نمی شد و دانشگاه علوم پزشکی نیزمکاتباتی در این خصوص داشتند.

لذا با توجه به موارد ذکر شده، در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مکان دیگری در اهواز را با دارا بودن شرایطلازم برای برگزاری کنسرت انتخاب کند، با اجرای کنسرت موافقت می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ شورای تامین شهرستان اهواز به دلایل مذکور با برگزاری کنسرت در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سینماهلال موافقت نکرده و در خصوص برگزاری دیگر کنسرت ها تصمیم گیری می کند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

One Comment on “روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان اهواز : کنسرت اخیر بخاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و اعتراض رانندگان به ترافیک شدید لغو شد”

  • REZA AHMADI wrote on 30 تیر 1401 20:59

    واقعا مضحکه که ناتوانیشون رو با دروغ پوشش میدن

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین