رئیس شورای اسلامی شهر آبادان : به دنبال جلب رضایت مردم و تغییر چهره مخروبه شهر هستیم

رئيس شوراي اسلامي شهر آبادان :  به دنبال جلب رضایت مردم و تغییر چهره مخروبه شهر هستیم

رئیس شورای شهر آبادان گفت: برای تغییر چهره مخروبه آبادان نیاز به همراهی ارگانها و بنگاه های اقتصادی و مراکز صنعتی شهر هستیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد دریس در نشست با سرپرست و معاونین بانک ملی استان خوزستان و مدیر شعبه مرکزی آبادان که با حضور شهردار آبادان برگزار شد، اظهار داشت: آبادان در بحث خدمات و نگهداشت شهری در وضعیت بحرانی است، آبادان از قدیم شهری اقتصادی، تفریحی، گردشگری، پر آوازه و ملی بود اما جایگاه اصلی خود را از دست داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، با بیان اینکه وظیفه دارم در جایگاهی که توسط مردم به دست آورده ام از جانب آنها سخن بگویم، افزود: مدیران بانک ملی استان تا جایی که می توانند باید به شهر آبادان کمک کرده و به آن همانند بانک خود نگاه کنند.

وی گفت: اعضای شورای شهر، شهردار و مجموعه شهرداری به دنبال جلب رضایت مردم آبادان و تغییر چهره مخروبه شهر آبادان هستند.

دریس به امکانات، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آبادان اشاره کرد و ابراز داشت: پالایشگاه نفت، شرکت ایرانول (تولید کننده روغن)، منطقه آزاد اروند، پتروشیمی، شرکت نفت پاسارگاد (بزرگترین تولید کننده قیر)، گمرک، بندر و دریانوردی از پتانسیل های بسیار خوب آبادان هستند انتظار داریم توجه بیشتر به شهر شود، که الحمدلله پالایشگاه آبادان تا به الان با مدیریت دکتر قیم مدیر عامل محترم پالایشگاه نفت آبادان کارهای قابل توجهی درحوزه مسولیت های اجتماعی انجام داده است.

وی گفت: آبادان شهری صنعتی است و از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است چرا باید وضعیتش این چنین باشد؟

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، خواستار توجه جدی ارگان های دولتی، بنگاه های اقتصادی و مراکز صنعتی به این شهر شد و تاکید کرد: اگر هر کسی که در این منطقه مسئولیتی دارد به وظایف خود عمل کند آبادان از وضعیت فعلی خارج خواهد شد، هر کسی دینی به این شهر دارد و باید به آن عمل کند.

وی به انتقادات شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات شهری نیز اشاره کرد و ابراز داشت: واقعا اینگونه زندگی کردن حق مردم آبادان نیست و بابت انتقاداتشان حق را به آنها می دهیم چراکه پیش از جنگ تحمیلی این شهر اینگونه نبوده و پس از جنگ با وجود این همه منابع مختلف بسیار مناسب به دلیل عدم توجه مدیران رها شد و به این شکل در آمده است.

دریس خاطر نشان کرد: این حق مردم آبادان نیست که با این همه منابع حتی از کمترین امکانات مانند آسفالت، آب و فاضلاب بی بهره باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه این شهر نابود شده و از بین رفته است و اگر شهروندی اعتراض می کند حق را باید به او داد، لذا آبادان باید چند قسمت تقسیم شود و همه دستگاه ها، ارگان ها، شرکت های صنعتی و بنگاه های اقتصادی پای کار بیایند و به شهرداری کمک کنند و هر کدام قسمتی از کار را بر عهده بگیرند تا این شهر آباد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در پایان گفت: از مدیران بانک ملی استان انتظار داریم به شهرداری آبادان کمک کنند و به ما در امر خدمات رسانی به شهروندان این شهر یاری برسانند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین